سیستم عامل IOS 15.4 توسط اپل معرفی شد

    کد خبر :894188

اپل امروز اعلام کرد که iOS 15.4 و iPadOS 15.4 هفته آینده پس از هفته‌ها آزمایش بتای توسعه‌دهندگان و عمومی در دسترس همه کاربران قرار خواهند گرفت.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_iOS 15.4 شامل ویژگی‌های جدید و مهمی برای کاربران آیفون می‌شود که شاید قابل توجه‌ترین آن‌ها این باشد که کاربران می‌توانند قفل آیفون خود را با استفاده از Face ID در حین استفاده از ماسک باز کنند. اپل اعلام کرد که توانسته است سیستم Face ID را برای شناسایی منحصربه‌فرد ناحیه اطراف چشم کاربر به‌روزرسانی کند و می‌تواند از این اطلاعات برای باز کردن قفل دستگاه حتی در هنگام استفاده از ماسک استفاده کند. این ویژگی فقط در آیفون 12 به بعد در دسترس است.

 

 

در iPadOS 15.4 و macOS Monterey 12.3، قابل توجه‌ترین ویژگی جدید Universal Control است. Universal Control در ابتدا در WWDC 2021 به نمایش گذاشته شد و علیرغم وعده اپل مبنی بر عرضه این ویژگی قبل از پایان سال 2021، مجبور شد آن را تا بهار 2022 به تعویق بیندازد. ‌کنترل جهانی به کاربران اجازه می‌دهد از یک ماوس و صفحه کلید در چندین مک و آیپد استفاده کنند.

برای یک تجربه کاربری یکپارچه iOS و iPadOS 15.4 همچنین شامل تغییرات و ویژگی‌های جدید دیگری مانند 37 ایموجی جدید و پایه‌گذاری «Tap to Pay on iPhone» هستند. به‌روزرسانی‌ها همچنین شامل پیشرفت‌هایی در AirTags، گزینه اضافه کردن دامنه‌های سفارشی به ایمیل iCloud به صورت مستقیم در دستگاه و هزاران چیز دیگر است. لیست کامل قابلیت‌ها و پشتیبانی، پس از انتشار به‌روزرسانی‌ در هفته آینده منتشر می‌شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید