سکه ۱۱ میلیون و ۷۳۴ هزار تومان شد

    کد خبر :836241
سکه ۱۱ میلیون و ۷۳۴ هزار تومان شد

امروز قیمت هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید (امامی) به ۱۱ میلیون و ۷۳۴ هزار تومان رسید که نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته ۱۲۲ هزار تومان افزایش قیمت داشت.

امروز، شنبه (۲۳ مرداد ۱۴۰۰) در حدود ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه قیمت هر قطعه سکه تمام ‌بهار آزادی طرح جدید (امامی) به ۱۱میلیون و ۷۳۴ هزار تومان رسید که نسبت به آخرین روزکاری هفته گذشته ۱۲۲ هزار تومان افزایش قیمت داشت.

اما امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۱۱ میلیون و ۲۰ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز کاری گذشته ۱۰ هزار تومان گران تر شد.

نیم‌سکه بهار آزادی نیز با قیمت ۵ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته ۲۵ هزار تومان افزایش یافت.

ربع‌سکه بهارآزادی نیز امروز با قیمت ۳ میلیون و ۸۰۵ هزار تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته ۴۳ هزار تومان بیشتر شد.

قیمت هر سکه یک گرمی نیز به ۲ میلیون و ۳۰۶ هزار تومان رسید که نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته ۵۲ هزار و ۵۰۰ تومان گران تر شد.

قیمت هرگرم طلای ۱۸ عیار نیز به یک میلیون و ۱۱۲ هزار تومان رسید که نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته ۴ هزار تومان افزایش قیمت داشت.

به گزارش همشهری ‌آنلاین، امروز قیمت اونس جهانی طلا نیز ۱۷۷۹ دلار اعلام شد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید