سونی و هوندا برند الکتریکی Afeela را رونمایی کردند

    کد خبر :965914

Sony-Honda Mobility برند جدید خود Afeela را معرفی کرد و اولین سدان کانسپت EV را تحت این برند نیز رونمایی نمود. نمونه اولیه این خودرو که غول فناوری ژاپنی سونی و خودروساز هوندا مدتی است در حال توسعه آن هستند، به نمایش درآورد.

بازتاب-نمونه اولیه Afeela EV از تخصص دو شرکت در زمینه هوش مصنوعی، سرگرمی، VR و AR استفاده می‌کند. طبق گزارش‌هایی که قبلاً منتشر شد، این وسیله نقلیه همچنین دارای یک پلی استیشن 5 است که مستقیماً در آن تعبیه شد. انتظار می‌رود این خودروی الکتریکی در سال 2026 وارد بازار آمریکای شمالی شود.

سونی هوندا موبیلیتی اکنون اولین برند خودروهای الکتریکی خود را با نام Afeela معرفی کرده است. JV همچنین یک کانسپت جدید EV ارائه کرده که سبک بدنه سدان را دربرمی‌گیرد. خودرو الکتریکی در حال حاضر در مرحله نمونه اولیه بوده و اولین مدلی خواهد بود که با نام تجاری Afeela در نهایت سال 2026 راهی بازارهای آمریکای شمالی می‌شود.

Afeela

در طول راه اندازی، یاسوهید میزونو، مدیرعامل Sony Honda Mobility درباره Afeela به عنوان برند داخلی خود صحبت کرد که با ایده “رابطه تعاملی که در آن افراد احساس تحرک تعاملی را کسب می‌کنند” طنین انداز می‌شود. هدف JV دستیابی به این هدف با تجمیع توانایی‌های دو غول صنعت ژاپن در زمینه‌هایی مانند هوش مصنوعی، سرگرمی، واقعیت مجازی و واقعیت افزوده است. این شرکت در نظر دارد که استقلال، تقویت و تمایل را به عنوان سه موضوع اصلی EV با برند Afeela ترکیب کند. این شرکت همچنین همکاری خود با کوالکام را پیش گرفته که نسل جدیدی از چیپست‌های خودرویی را با نام تجاری اسنپدراگون تولید می‌کند که چندین ابزار و قطعات الکترونیکی را در Afeela EV آینده به کار گرفته خواهد شد.

باید منتظر ماند تا در آینده نزدیک نمونه تولیدی به نمایش درآید و انتظار داریم سال 2025 شاهد معرفی این نسخه باشیم تا برای سال 2026 جهت عرضه آماده شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید