سه نفر از پرسنل شهرداری پرند بازداشت شدند

    کد خبر :794542

دادستان شهرستان رباط‌کریم گفت: سه نفر از پرسنل شهرداری پرند به اتهام مباشرت، مشارکت و معاونت در اخذ رشوه با تفهیم اتهام و صدور قرار تأمین از نوع وثیقه بازداشت شدند.

رحیم علیش‌پور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به بازداشت سه نفر از پرسنل شهرداری پرند به اتهام اخذ رشوه، اظهار کرد: در حوزه مبارزه با فساد در ابتدای راه هستیم و در این راه به سراغ تک تک دانه درشت‌ها در پرند و رباط‌کریم و افرادی که رفتار فسادانگیز و مجرمانه درحوزه مالی و خصوصاً بیت‌المال دارند خواهیم رفت.

وی با بیان اینکه در کمین مدیران و افراد فسادانگیز هستیم، گفت: افراد بازداشت شده، پرسنل شهرداری پرند بودند که مسؤولیت ساماندهی و واگذاری دکه‌های موجود در سطح شهر پرند را به عهده داشتند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم ادامه داد: شهروندانی که صاحب این دکه‌ها بودند با مراجعه به دادستانی گزارشاتی را ارائه کردند که نشان می‌داد این افراد به دکه‌داران مراجعه کرده و تقاضای اخذ وجه می‌کردند.

علیش‌پور اظهار کرد: این افراد به دکه‌داران اعلام می‌کردند که باید مبلغ ۵۰ میلیون تومان پرداخت کنند و در غیر این‌صورت به جابه‌جایی دکه آن‌ها از موقعیت مرغوب به موقعیت نامرغوب و حتی تعطیلی کیوسک اقدام می‌کردند.

وی با بیان اینکه بعد از مستندسازی و بازداشت این افراد، مدعی شدند که دریافت این پول برای افراد مهم دیگری در شهرداری اخذ شده است، تصریح کرد: با پیگیری و بررسی‌های انجام شده، دو نفر از پرسنل شهرداری پرند به اتهام مباشرت و مشارکت در اخذ رشوه و نفر سوم به دلیل معاونت در اخذ رشوه با تفهیم اتهام و صدور قرار تأمین از نوع وثیقه بازداشت شدند.

منبع: فارس

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید