سهمیه تاکسی‌های تهران باید افزایش یابد

    کد خبر :665175
سهمیه تاکسی‌های تهران باید افزایش یابد

معاون امور اقتصادی استاندار تهران گفت: با توجه به تردد‌های تاکسی‌ها در تهران پیشنهاد می‌دهیم که سهمیه تاکسی‌های تهران نسبت به سایر شهرستان‌ها افزایش یابد.

محمد امامی امین معاون اقتصادی استاندار تهران در حاشیه جلسه کارگروه ستاد تسهیل استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز بیست و یکمین جلسه برگزار شد و دستور جلسه نیز داشتیم.

 

وی خاطرنشان کرد: عملکرد بانک‌ها در حوزه تبصره 18 و تولید مطلوب بوده است.

 

امامی امین گفت: نکته حائز اهمیت این است که بسیاری از صنایع سطح کشور دفاتر آنها در پایتخت واقع شده است و ارائه خدمت می‌کنند ولی عملکرد بانک‌های استان تهران در دیگر استان‌ها به نمایش در می‌آیند و مقرر شد استاندار تهران نامه‌ای به بانک مرکزی بنویسد و تمهیداتی در این خصوص در نظر بگیرد و در راستای رونق تولید و تبصره 18 اقدام کنیم.

 

معاون اقتصادی استاندار تهران خاطرنشان کرد: شرکت تولیدی بهران مشکلی در حوزه محیط زیستی داشت و مقرر شد نسبت به حل مشکل آنها اقدام شود و کارخانه شهد قند هم مشکل تأمین گاز داشت که مقرر شد شرکت گاز تا هفته آینده نسبت به حل این مشکل اقدام کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: یکی از بانک‌ها متأسفانه عملکرد قابل قبولی نداشته و به تعهدات خود به درستی عمل نکرده است و مقرر شد در طی یک هفته آینده اقدامات لازم در راستای عمل به تعهدات خود انجام دهند.

 

امامی امین افزود: ما درباره حقوق مردم هیچ گونه تعارفی نداریم و قاطعانه در این حوزه برخورد می‌کنیم و معیار و اولویت ما رضایت مردم است.

 

معاون اقتصادی استاندار تهران درباره تنظیم بازار استان تهران نیز اظهار داشت: واقعیت این است که افزایش قیمت بنزین بر روی قیمت‌ها تأثیر گذاشته است و در بعضی از بخش‌ها هم تأثیری نداشته است.

 

وی گفت: ما خیلی از کالاها را نسبت به سال قبل ارزان‌تر خریداری می‌کنیم و در حال حاضر اثرات روانی طرح افزایش قیمت بنزین و سهمیه‌بندی آن کمتر شده است.

 

امامی امین گفت: با متخلفین در حوزه قیمت‌گذاری هم بر اساس قانون برخوردهای لازم صورت می‌گیرد.

 

معاون اقتصادی استاندار تهران درباره سهمیه بنزین تاکسی‌های تهران نیز گفت: به نظر می‌رسد که سهمیه تاکسی تهران و سایر کلانشهرها باید با دیگر شهرستان‌ها تفاوت داشته باشد و درباره سهمیه تاکسی‌های کلانشهرها باید تجدیدنظر شود.

 

وی بیان داشت: بنابراین پیش‌بینی می‌کنیم که میزان سهمیه تاکسی‌ها در کلانشهرها افزایش یابد.

 

به گزارش فارس، در ادامه فریدون عطایی مدیرکل جذب حمایت و سرمایه‌گذاری استانداری تهران گفت: در ستاد تسهیل پیگیری مصوبات در دستور کار قرار گرفته است، بعضی از بانک‌ها در پرداخت تسهیلات خود عملکرد خوبی را داشتند ولی روند تولید در گزارش‌ها خوب نبوده است و باید در این خصوص بررسی‌های بیشتری صورت گیرد.

 

وی بیان داشت: در حال حاضر وضعیت جذب سرمایه در استان تهران خوب است و سرمایه‌گذاران متعددی نسبت به سرمایه‌گذاری در استان تهران ورود کرده‌اند و ما باید در این خصوص تسهیل‌گر باشیم و زیرساخت‌های لازم را برای سرمایه‌گذاری مهیا کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید