سقوط پراید به دره در محور اسالم به خلخال ۵ مصدوم بر جای گذاشت

    کد خبر :785511

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: انحراف و سقوط خودروی پراید به دره کوهستانی محور اسالم به خلخال ۵ مجروح بر جای گذاشت.

سیاوش غلامی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به وقوع این حادثه گفت: یک دستگاه خودروی سواری پراید در محور اسالم به خلخال، منطقه “زته” از مسیر خود منحرف و به دره کوهستانی سقوط کرد.

غلامی ضمن اشاره به اعزام عوامل امدادی جمعیت هلال احمر به محل وقوع حادثه افزود: بلافاصله پس از وقوع حادثه یک تیم عملیاتی از سوی جمعیت هلال احمر به محل وقوع حادثه اعزام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به اقدامات نجاتگران هلال احمر در حادثه مذکور اظهار کرد: نجاتگران جمعیت هلال احمر پس از عملیات رهاسازی یکی از مصدومان، اقدامات لازم امدادی را نسبت به مصدومان این حادثه انجام دادند.

سیاوش غلامی با بیان اینکه این حادثه ۵ حادثه دیده برجای گذاشته است، اضافه کرد: پس از اقدامات اولیه امدادی، یک مصدوم توسط عوامل امدادی جمعیت هلال احمر و مصدوم دیگر توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان خاطرنشان کرد: مردم برای گزارش حوادث می‌توانند به صورت شبانه روزی با تلفن ۱۱۲ ندای امداد هلال احمر تماس بگیرند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید