سفیر سوئد در تهران: ولوو از ایران نرفته است

    کد خبر :380060

کمپانی های خودروسازی بزرگی همچون فولکس واگن، رنو سیتروئن و اخیرا “ولوو” با فسخ یک جانبه قراردادهای خود ضربات سنگینی به صنعت خودروسازی کشور وارد کرده اند که عدم تحویل به موقع خودروها به خریداران آن ها تنها یکی از نشانه های این ضربات است.

هانا سانگلند سفیر سوئد در ایران در حاشیه همایش گسترش داوری در کشورهای در حال توسعه که در تهران در حال برگزاری است، ضمن تکذیب خبر خروج شرکت خودروسازی سنگین ولوو از ایران توضیح داد که هرچند تحریم های آمریکا سبب کاهش حجم کاری این شرکت شده اما فعالیت های این غول خودروسازی سوئدی در ایران همچنان ادامه دارد.
سانگلند در مصاحبه با خبرگزاری خبر آنلاین عنوان کرد که ولوو سنگین ده‌ها سال است در ایران کار می‌کند و تمایل دارد که این همکاری را ادامه دهد. باید توجه کرد که حل مشکلات به وجود آمده اخیر باید از طریق داوری صورت بگیرد.
وی ضمن اشاره به تمایل این شرکت و سایر شرکت های سوئدی برای حضور در ایران اظهار کرد که ولوو سنگین به دنبال پیدا کردن راه حل مناسب برای مشکلات مربوط به تبادلات مالی است تا شرکت‌هایی که تحت تحریم‌ها قرار ندارند بتوانند در ایران کار کنند. شرکت‌هایی هم که تحت تاثیر تحریم قرار می‌گیرند می‌توانند از نهاد داوری به عنوان راهی برای حل و فصل اختلافات خود استفاده کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید