سری آی‌فون 14 اپل به دوربین سلفی پیشرفته مجهزند

    کد خبر :904973

مینگ چی‌کو؛ تحلیل‌گر مشهور مسائل اپل اخیرا پیش‌بینی دیگری را پیرامون سری آی‌فون 14 مطرح کرده و این‌بار به دوربین سلفی گوشی اشاره نموده است. به گفته وی هر 4 مدل جدید آی‌فون که در اواخر سال جاری عرضه می‌شوند؛ مجهز به دوربین جلویی با قابلیت فوکوس خودکار و گشودگی دیافراگم f/1.9 خواهند بود.

بازتاب -این موضوع از یک پیشرفت بزرگ نسبت به مدل‌های پیشین آی‌فون حکایت دارد؛ هندست‌هایی که از مدت‌ها قبل از دوربین‌های سلفی با فوکوس ثابت و گشودگی دیافراگم f/2.2 استفاده می‌کنند. این پدیده به ارتقاء کیفیت تصاویر، تماس‌های ویدیویی و اپلیکیشن‌های پخش زنده کمک نموده و استفاده از دیافراگم عریض‌تر نیز به سنسورها امکان خواهد داد تا نور بیش‌تری را جذب نموده و در روشنایی روز یا فضاهای کم‌نور قادر به ثبت تصاویری باکیفیت‌تر باشند.

اضافه شدن قابلیت فوکوس خودکار به ردیابی بهتر سوژه‌ها و تشخیص مطلوب‌تر عمق میدان در عکس‌ها و فیلم‌ها خصوصا در حالت پرتره کمک می‌کند. در حال حاضر پیرامون اندازه و رزولوشن سنسورهای تصویربرداری مدل‌های آینده آی‌فون هیچ‌گونه جزئیاتی در دست نیست؛ اما بی‌تردید اضافه شدن قابلیت فوکوس خودکار به ارتقاء تجربه تصویربرداری سلفی کاربران کمک خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید