سریع ترین موتورسوار جهان در اثر جراحات وارد شده در رکوردشکنی جدید، جان باخت

  • ورزشی
  • شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ ۱۵:۵۷
    کد خبر :745432

رالف هادسون، موتورسوار ۶۹ ساله و قهرمان پیشکسوت مسابقات موتورسواری، روز یکشنبه به دلیل عوارض جراحات وارده در تصادف ۱۴ آگوست سال جاری در گذشت. هادسون در آن زمان در تلاش بود تا رکورد سرعت ۴۰۵ کیلومتربرساعت را با موتورسیکلت در دشت‌های نمکی بونویل ایالت یوتا ثبت کند.

انجمن تایمینگ کالیفرنیای جنوبی در فیسبوک به مناسبت درگذشت هادسون این‌طور نوشت:

با قلبی شکسته باید به جامعه اتومبیل‌رانی اطلاع دهیم که رالف هادسون شب گذشته در اثر جراحاتی که در بونویل در روز ۱۴ آگوست امسال متحمل شد، جان خود را از دست داد.

انجمن تایمینگ کالیفرنیای جنوبی همچنین فاش کرد که هادسون توسط تیم پزشکی در محل مورد معالجه قرار گرفته و به مرکز پزشکی Intermountain در سالت‌لیک سیتی منتقل شده بود. در بیانیه انجمن تایمینگ کالیفرنیای جنوبی آمده است:

ما صمیمانه از همه به خاطر سخنان مهربانانه، دعاها و حمایت‌هایشان تشکر می‌کنیم. رالف دوست دارد که همه قوی بمانند و سریع به کار خود ادامه دهند.

به گزارش Desert News، رالف هادسون چند رکورد سرعت از خود بر جای گذاشت و حتی در گذشته در دشت‌های نمکی بونویل به سرعت ۴۸۲ کیلومتربرساعت (۳۰۰ مایل‌برساعت رسیده است. پت مک داول، نایب رئیس انجمن تایمینگ کالیفرنیای جنوبی، به Deseret News گفت که هادسون یکی از شخصیت‌های افسانه‌ای در مسابقات بود.

مک داول درباره هادسون گفت:

یک مرد خوب. رقیب و مبتکری بزرگ. یکی از افسانه‌های ورزش ما. دلم برای او تنگ خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید