سرمربی پرتغال: باید خیلی بهتر از این شویم

  • ورزشی
  • جمعه ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ ۹:۵۵
    کد خبر :297744

فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال، پس از پیروزی 3-0 تیمش مقابل الجزایر، به بازیکنانش هشدار داد که باید از بعضی جنبه ها بهتر شوند.

به گزارش “ورزش سه”، پرتغال که در گروه B رقابت های جام جهانی با اسپانیا، ایران و مراکش همگروه است، در آخرین دیدار تدارکاتی اش پیش از شروع جام جهانی به مصاف الجزایر رفت و موفق شد با گل های گونسالو گِدِس (دو گل) و برونو فرناندس به پیروزی برسد.

سانتوس در پایان بازی به خبرنگاران گفت:” من چیزهای خیلی خوبی از تیم دیدم و البته چیزهای زیادی که باید بهتر شوند. همه چیز خیلی خوب نبود. اما در 25 دقیقه ابتدایی، کیفیت فوق العاده ای نشان دادیم. ما می توانستیم در نیمه اول گل های بیشتری بزنیم و مانع از این شدیم که سه بازیکن تاثیرگذار الجزایر بدرخشند.

گونسالو گدس در این دیدار به جای آندره سیلوا به عنوان مهاجم به میدان رفت و توانست دو گل بزند اما سانتوس تاکید کرد که هنوز مشخص نیست در دیدار اول مقابل اسپانیا، از کدام یک از این دو استفاده می کند.

” در رقابت های مقدماتی، زوج کریس رونالدو و آندره سیلوا فوق العاده کار کرد. ابتدا ما زوج رونالدو و گدس را داشتیم. واضح است که همیشه گل زدن یک پنجره ای باز می کند اما آنچه من از این دیدار متوجه شدم این است که 23 بازیکن آماده دارم.”

بعد از دیدار مقابل بلژیک، سانتوس اعلام کرده بود که تیمش در سطحی که می خواهد، نیست. بعد از دیدار امشب هم او بار دیگر تایید کرد تیمش هنوز جا برای بهتر شدن دارد.

” هیچ تیمی پیش از جام جهانی آماده نیست. بازیکنانی هستند که برای اولین بار در تمرینات تیم حضور پیدا کرده اند و باید با فضا تطبیق پیدا کنند. ما هنوز جای زیادی برای بهتر شدن داریم و در طول رقابت ها هم رو به جلو گام خواهیم برداشت.”

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید