سرقت مرد آشنا و همدستانش از خانه تاجر

  • حوادث
  • دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ ۹:۲۶
    کد خبر :936085
سرقت مرد آشنا و همدستانش از خانه تاجر

سارقان خشن که با تهدید قطع انگشت مرد تاجر اقدام به سرقت از خانه وی کرده بودند، وقتی مرد همسایه را پشت در دیدند متواری شدند.

چند روز قبل مرد میانسالی هراسان با پلیس تماس گرفت و گفت: داخل خانه‌ام در نیاوران نشسته بودم که زنگ در را زدند. یکی از دوستان تازه ام سرزده آمده بود، در را که باز کردم به محض ورود دو نفر هم همراهش وارد خانه شدند که گفت از دوستانش هستند.

وقتی در حال پذیرایی از آنها بودم ناگهان یکی از آنها چاقویی از جیبش درآورد و زیر گلویم قرار داد. نفر بعدی هم به کمکش آمد و هر دو مرا کتک زدند و دست و پایم را بستند و داخل یکی از اتاق‌ها حبس کردند.

تاجر میانسال گفت: آنها شروع به جست‌و‌جوی داخل خانه کرده و وقتی اموال با ارزشی پیدا نکردند شروع به شکنجه‌ام کردند. حتی با چاقویی که به همراه داشتند تهدید کردند که اگر با آنها همکاری نکنم، انگشتانم را تک تک قطع می‌کنند. در نهایت آنها ساعت گرانبهایم که حدود 100 میلیون تومان ارزش داشت و از اروپا خریده بودم، سرقت کردند.

زنگ نجات‌بخش

شاکی ادامه داد: مردان خشن دو کارت عابربانکم را پیدا کرده و مرا کتک زدند تا رمز آنها را بگویم بعد با دستگاه پوزی که با خود آورده بودند 100 میلیون تومان هم از کارت‌هایم برداشت کردند، اما دست‌بردار نبودند و در آخرین دقایق که دیگر طاقتم تمام شده بود ناگهان صدای زنگ در بلند شد. من آن ساعت با یکی از همسایه‌ها قرار ملاقات داشتم، گرچه کسی در را باز نکرد و همسایه‌ام نیز رفته بود اما همین زنگ باعث نجات جان من شد و سارقان که ترسیده بودند بلافاصله از خانه فرار کردند. به سختی دستم را باز کرده و کمک خواستم.

به‌ دنبال این شکایت، پرونده‌ای در دادسرای ویژه سرقت تشکیل و تحقیقات برای دستگیری سارقان خشن آغاز شد.

روزنامه ایران

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید