سردار رعیتی‌فرد: یک میلیون کارگر از کرونا آسیب دیدند

    کد خبر :844369

رئیس بسیج کارگری سپاه گفت: براساس آمار در روزهای کرونایی یک میلیون کارگر از کرونا آسیب دیده و شغل خود را از دست دادند.

به گزارش ایسنا؛ سردار علی حسین رعیتی‌فرد در نشست ستاد استانی کرونا که در سالن غدیر استانداری گیلان برگزار شد، با بیان اینکه قرارگاه زیستی بسیج تا نابودی کامل کرونا در کنار کادر درمان است، اظهار کرد: از اسفند ۹۸ قرارگاه زیستی در بسیج تشکیل و از این ظرفیت بسیار زیاد در کمک به کادر درمان استفاده شد تا با موج‌های کرونا مقابله کنیم.

وی یکی از اهداف بسیج را کاهش دغدغه مردم در روزهای کرونایی دانست و گفت: بسیج از اولین روزهای کرونا پای کار بوده و همواره تلاش کرده تا دغدغه مردم در روزهای کرونایی کاهش پیدا کند.

نماینده ویژه رئیس سازمان بسیج مستضعفین در طرح شهید سلیمانی، با تاکید بر لزوم اجرایی درست طرح واکسیناسیون در کشور بیان کرد: بسیج همواره تمامی تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و در کرونا هم شاهد انجام این امر بودیم و تشکیلات بسیج به عنوان خادم ملت در خدمت مردم و دستگاه‌های اجرایی است.

رعیتی‌فرد، واکسیناسیون مردم را یکی از اهداف طرح شهید سلیمانی در کشور دانست که این مهم با قدرت در استان در حال انجام است.

وی از آسیب دیدن یک میلیون کارگر در کشور در روزهای کرونایی خبر داد و افزود: براساس آمار در روزهای کرونایی یک میلیون کارگر آسیب دیده و شغل خود را از دست دادند لذا باید در طرح شهید سلیمانی و توزیع بسته‌های معیشتی به این قشر از جامعه کمک شود.

رئیس سازمان بسیج کارگری سپاه، روند اجرای طرح شهید سلیمانی در گیلان علیرغم وجود کمبود واکسن در این استان را مناسب دانست و تصریح کرد: در بازدیدی که امروز از پایگاه‌های واکسیناسیون در گیلان داشتیم روند واکسیناسیون مناسب بود و اگر تامین واکسن به موقع انجام شود، بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید