سردار حاجی زاده عضو هیئت امنای مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین شد

  • سیاسی
  • دوشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۰:۰۸
    کد خبر :905296

طی حکمی از سوی سردار سرتیپ پاسدار عراقی، سردار «حاجی زاده» به عنوان عضو هیات امناء قرارگاه سازندگی مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان قزوین منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر با حکم سردار عبدالله عراقی سردار پاسدار «امیرعلی حاجی زاده» به عنوان عضو هیئت امنا قرارگاه سازندگی مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین منصوب شد.

سردار عراقی در نشستی که صبح روز یکشنبه در دفتر فرماندهی قرارگاه فضای مجازی سپاه پاسداران و با حضور مدیرکل بنیاد حفظ آثار استان قزوین و معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) برگزار شد اظهار کرد: همکاری در حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و روحیه سلحشوری و ثبت حماسه‌ی دلاورمردان ایران اسلامی افتخار و توفیق بزرگی است که نصیب هر کسی نمی‌شود.

وی افزود: بی شک حفظ ارزش‌ها و حماسه سازی های فرزندان برومند و شجاع این مرز و بوم در گرو اهتمام تمام علاقمندان این عرصه است.

همچنین سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم در این دیدار اظهار کرد: کار در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و عرصه دفاع مقدس بسیار مقدس است.

وی با اشاره به اینکه کار کردن برای شهدا و ارزش‌های دفاع مقدس توفیق الهی است، ابراز کرد: استان قزوین شهدای شاخص و بزرگی را تقدیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است و ایثارگری‌ها و فداکاری‌های این خطه برای همگان مبرهن و افتخار است.

گفتنی است سردار حاجی زاده از افتخارات استان قزوین و اهل منطقه تاکستان استان قزوین است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید