سانچز در یک قدمی نیمکت تیم ملی

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ ۲۱:۱۳
    کد خبر :980749
سانچز

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران فردا از سفر مالزی به تهران بازمی‌گردد.

سفر مهدی تاج به کوالالامپور با یک دستاورد مهم برای فدراسیون فوتبال و فوتبال همراه بود. رئیس فدراسیون فوتبال در این سفر به نتایج خوبی برای آزاد شدن درآمدهای فدراسیون فوتبال و باشگاه‌های ایرانی نزد کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا دست پیدا کرده است. در این زمینه مدیران مالی کنفدراسیون فوتبال آسیا قول‌های مساعدی به مهدی تاج دادند. این موضوع در گذشته موجب شد تا فدراسیون فوتبال از بابت قرارداد با مارک ویلموتس بسیار متضرر شود.

با قول مساعد مدیران مالی کنفدراسیون فوتبال آسیا به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال برای عقد قرارداد با مربی خارجی مصمم تر شد و گفته می شود مذاکرات جدی با فیلکس سانچس مربی پیشین تیم ملی قطر داشت و اگر مشکل خاصی رخ ندهد، در دو سه روز آینده به عنوان سرمربی جدید تیم ملی معرفی می شود.

یکی از دلایل جدیت فدراسیون فوتبال برای عقد قرارداد با مربی سابق تیم ملی قطر جوانی مربی اسپانیایی و شناخت کافی او از فوتبال آسیا به خصوص فوتبال ایران است. او در جام ملت‌های قبلی قطر را قهرمان کرد اما بعد از ۵ و نیم سال کار در فوتبال قطر ماموریتش در فوتبال این کشور به پایان رسید و از قرار معلوم در سال ۲۰۲۳ هدایت گر تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌ها در دوحه خواهد بود.

خبرورزشی/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید