سانه: فلیک من را شوکه کرد

  • آرشیو
  • سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۹ ۱۰:۱۱
    کد خبر :771128

بازیکن بایرن مونیخ از دلیل ناراحتی خود بعد از تعویض در دیدار برابر لورکوزن سخن به میان آورد.او قول داد که به روزهای خوب خود برگردد.

بایرن مونیخ در حساس ترین دیدار هفته سیزدهم رقابت های بوندسلیگا توانست برابر لورکوزن با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کند.

در این بازی یک اتفاق عجیب افتاد که باعث ناراحتی سانه شد.

فلیک در دقیقه ۳۲ لروی سانه را به جای کومان مصدوم به میدان فرستاد اما تنها بعد از ۳۷ دقیقه این بازیکن گران قیمت را که در تابستان از سیتی خریداری شد تعویض کرد.

سانه درباره ناراحتی و عصبانیت بعد از تعویضش گفت: قبل از هر چیز بگویم که همگی از این پیروزی ارزشمند خوشحال شدیم. ما یک تیم هستیم و امید زیادی به آینده داریم.درباره تعویضم توسط سرمربی تیم باید بگویم که واقعا از این تصمیم شوکه شدم. اصلا چنین چیزی را تجربه نکرده بود با این حال همه چیز حل شده است.

سانه به هیچ وجه نتوانسته که در بایرن مونیخ انتظارات را برآورده کند. او گفت: من به خودم اعتماد کامل دارم. قبول دارم که نتوانستم در بایرن انتظارات را برآورده کنم. من بیشتر از هر کسی از خودم انتقاد می کنم. می دانم که انتظارت را برآورده نکرده ام اما قول می دهم که این شرایط تغییر کند.

به گزارش ایسنا، او در پایان گفت: من آسیب دیدگی شدیدی داشتم و طبیعی است که به زمان نیاز دارم. ویروس کرونا هم مشکلاتی به وجود آورده است و بازی کردن در این شرایط سخت است. فعلا در کنار خانواده از تعطیلی لیگ استفاده خواهم کرد. نهایت تلاش خود را به کار می گیرم تا در سال ۲۰۲۱ این شرایط را تغییر دهم و دوباره اعتمادها را برگردانم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید