مشخصات سامسونگ گلکسی F41 به‌همراه جزئیات مراسم رونمایی از آن فاش شد

    کد خبر :748343

تاکنون اطلاعات متعددی از گوشی هوشمند آینده سامسونگ در فضای مجازی منتشر شده است. بعضی از آن‌ها تنها شایعاتی هستند که سایت‌ها برای بیشتر شدن آمار بازدید خود منتشر می‌کنند، اما باقی مشخصات منتشرشده درباره گلکسی F14 کاملا درست است. به‌تازگی اطلاعاتی از این دستگاه به‌اشتراک گذاشته شده است که ما را بیشتر با آن آشنا می‌کند.

سامسونگ، هفته گذشته تبلیغی از سری جدید گلکسی F منتشر کرد و امروز فلیپ کارت (Flipkart)، غول تجارت الکترونیکی هند، فاش کرد که گلکسی F41 در تاریخ ۱۷ مهر (۸ اکتبر) به‌عنوان اولین تلفن هوشمند در خط تولید بازار رونمایی می‌شود. صفحه تبلیغاتی گلکسی F41 که اکنون در سایت فلیپ کارت دیده می‌شود، از طراحی این گوشی سامسونگ پرده برمی‌دارد و همچنین بعضی از مشخصات آن را تأیید می‌کند. از اطلاعات منتشر شده در صفحه مذکور می‌توان به صفحه‌نمایش سوپر امولد اینفینیتی یو (Infinity-U)، دوربین اصلی سه‌گانه، حسگر اثر انگشت و باتری ۶,۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد.

هنوز باقی مشخصات گوشی جدید سامسونگ به‌صورت رسمی تأیید نشده است؛ اما کتابچه راهنمای کاربر نشان می‌دهد که گلکسی F41 از بلندگوهای دوگانه بهره می‌برد و یکی از دوربین‌های اصلی آن دارای لنز اولترا واید است. در ادامه، شماتیک گلکسی F41 سامسونگ را مشاهده می‌کنید:

به گزارش زومیت،مدتی قبل نیز گلکسی F41 در سایت Geekbench با تراشه اکسینوس ۹۶۱۱ SoC و یک رم ۶ گیگابایتی دیده شده بود. شایعه شده است که این دستگاه درواقع یک نسخه بازسازی‌شده گلکسی M31 است که دو پیکربندی مختلف دارد و می‌توان آن را در سه‌ رنگ خریداری کرد. البته باید به این مسئله نیز اشاره کرد که گلکسی M31 از دوربین‌ اصلی چهارگانه استفاده می‌کند؛ اما در F41 ما سه دوربین در پشت دستگاه مشاهده می‌کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید