سامسونگ گلکسی A50 دارای باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری و دوربین عقب ۲۴ مگاپیکسلی است

    کد خبر :454972

سامسونگ در کنار معرفی مجموعه‌ای کاملاْ جدید از گوشی‌های خود و عرضه‌ی پنج مدل از پرچمداران خود، گوشی‌های میان‌رده‌ی سری A خود را در اوایل سال ۲۰۱۹ ارتقاء و عرضه می‌کند.

گلکسی A50 به عنوان جایگزین گلکسی A8 نسخه ۲۰۱۸ معرفی خواهد شد. اما قطعاْ شاهد ارتقای مشخصات سخت‌افزاری آن خواهیم بود. گلکسی A50 از وجود دوربین چندگانه در پنل پشتی بهره خواهد برد. در حال حاضر تعداد این دوربین‎‌ها و مشخصات آن‌ها مشخص نیست. اما آخرین اطلاعات به ما می‌گوید که دوربین اصلی سنسوری ۲۵ مگاپیکسلی دارد که با گوشی‌های گلکسی A7 و A9 نسخه‌ی ۲۰۱۸ برابر است.

از بحث دوربین که بگذریم، آخرین اطلاعات لو رفته نشان می‌دهد که این دستگاه با پردازنده‌ی اکسینوس ۹۶۱۰ همراه خواهد شد. این پردازنده در ماه مارس سال جاری معرفی شد و همانطور که می‌دانید واحدی جداگانه برای اجرای کدهای هوش مصنوعی دارد. همچنین قادر است ویدیوهایی اسلوموشن و با نرخ ۴۸۰ فریم بر ثانیه ضبط کند.از دیگر مشخصات فنی این گوشی‌هوشمند باید به حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی اشاره کرد که با حافظه‌ی داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی همراه خواهد شد. علاوه بر این دستگاه همراه با اندروید ۹ (Pie) و رابط کاربری One UI عرضه می‌شود. نکته‌ی قابل توجه این گوشی باتری ۴٫۰۰۰ میلی‌آمپری آن است که تاکنون در هیچ یک از دستگاه‌های سری A دیده نشده و حتی حجم آن از باتری گلکسی S10 تجاوز می‌کند.

انتظار می‌رود که گلکسی A50 در اواخر فوریه ۲۰۱۹ در رویداد MWC و پس از گلکسی اس ۱۰ رونمایی شود. فروش به فاصله‌ای کمی از معرفی یعنی در نیمه‌ی اول ماه مارس شروع خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید