سامسونگ و احتمال بازگشت به بازار روسیه

    کد خبر :940835
سامسونگ

پس از تهاجم پوتین به اوکراین، بسیاری از برندهای لوازم الکترونیکی مصرفی، فعالیت‌های خود را از روسیه خارج کردند. این شامل شرکت‌هایی مانند سامسونگ و اپل نیز می‌شود، با این حال، به نظر می‌رسد سامسونگ قصد بازگشت دارد.

بازتاب-‌‌بر اساس گزارش CNN، علی‌رغم خروج اپل از منطقه به دنبال تنش‌های نظامی، به نظر می‌رسد که خرده‌فروشان روسی هنوز موفق شده‌اند تا قبل از اینکه این برند به طور رسمی آیفون‌های جدید خود را در روسیه معرفی کنند، آخرین سری آیفون 14 را به دست بیاورند. در حال حاضر، آیفون 14 در بازار روسیه موجود است، اما با قیمت بسیار بالا. در همین حال، غول فناوری کره جنوبی در حال برنامه‌ریزی برای راه حل بهتری جهت فروش محصولات خود در همان کشور است که صرفاً با ورود مجدد دوباره به بازار است.

سامسونگ و احتمال بازگشت به بازار روسیه

به عبارت دیگر، سازنده گوشی‌های هوشمند اساساً تا شش ماه پس از اولین خروج خود به روسیه بازخواهد گشت. بر اساس گزارش رویترز، یک خبرگزاری روسی ادعا کرد که منابع نزدیک به این موضوع گفته‌اند که ممکن است سامسونگ فروش خود را در ماه آینده، یعنی اکتبر 2022 از سر بگیرد. اگرچه، این شرکت هنوز به این گزارش پاسخ نداده و اطلاعات را تایید نکرد. جالب توجه بوده، این کمپانی همچنین نشان می‌دهد آخرین فناوری محبوب همیشه به بازارهای مختلف راه پیدا می‌کند، حداقل برای آنهایی که توانایی پرداخت آن را دارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید