سامسونگ با Wonderland ساخت والپیپر زنده اختصاصی را ساده‌تر می‌کند

    کد خبر :745181

اگر از والپیپرهای زنده‌ی (Live Wallpaper) پیش‌فرض در گوشی‌های سامسونگ خسته شده‌اید، احتمالا شرکت کره‌ای‌ راهکار مناسبی برای شما دارد. آن‌طور که گزارش‌های جدید نشان می‌دهند سامسونگ کاربرانش را قادر می‌سازد تا والپیپرهای زنده‌‌ی مدنظر خود را طراحی کنند. XDA-Developers در گزارشی می‌نویسد سامسونگ افزونه‌ای تحت عنوان Wonderland برای مجموعه‌ابزار Good Lock منتشر کرده است که به شما امکان می‌دهد والپیپر زنده‌ی اختصاصی خلق کنید.

به‌منظور خلق والپیپر زنده، باید تصویری را به‌عنوان تصویر اصلی انتخاب و سپس جلوه‌های حرکتی به آن اضافه کنید. اگر تمایلی به گذراندن وقت زیاد برای خلق والپیپر زنده ندارید، در اپلیکیشن جدید سامسونگ، الگوهای ازپیش‌آماده‌شده هم وجود دارند.

به گزارش زومیت،پس از ساخت والپیپر زنده، می‌توانید نسخه‌ی پیش‌نمایش والپیپر خود را در Wonderland مشاهده کنید؛ بنابراین برای مشاهده‌ی والپیپر زنده در عمل، مجبور نیستید که حتما آن را به‌‌عنوان والپیپر گوشی انتخاب کنید. اپلیکیشن جدید سامسونگ درحال‌حاضر ازطریق فروشگاه Galaxy Store در انگلستان و کره‌ی جنوبی دردسترس قرار دارد. البته محیط کاربری اپلیکیشن به‌حدی ساده است که حتی اگر از نسخه‌ای با زبان ناآشنا استفاده کنید، می‌توانید کار خود را پیش ببرید. درحال‌حاضر مشخص نیست که سامسونگ پشتیبانی از زبان‌های دیگر را هم به Good Lock می‌آورد یا نه.

Wonderland را نمی‌توانیم پیشرفته‌ترین ابزار خلق والپیپر خطاب کنیم. خوبیِ Wonderland، رایگان بودنش است. همچنین به‌لطف Wonderland تنوع والپیپرهای زنده‌ی گوشی افزایش پیدا می‌کند. اگر جزو کسانی هستید که برای مدت‌زمانی طولانی با گوشی کار می‌کنند، قطعا ابزار جدید سامسونگ برای‌تان سرگرم‌کننده خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید