سامانه پرقدرت بارشی در بوشهر و لغو سفرهای غیرضروری

    کد خبر :875599

رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: با توجه به ورود سامانه پر قدرت بارشی به این استان از شنبه شب از هم استانی‌‎ها انتظار است سفرهای غیرضرور خود را به تاخیر بیندازند.

سرهنگ صادق مزارعی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از هم استانی‌‏ها انتظار است در ۴۸ ساعت آینده از تردد در جاده و بویژه شهرستان‌‎های مرکزی و جنوبی استان بوشهر به طور جد اجتناب کنند.

وی بیان کرد: همچنین نسبت به خطر ریزش کوه در مسیرهای کوهستانی استان بوشهر مانند سیراف به جم و عسلویه و بالعکس و همچنین آبگرفتگی برخی از محورها مانند بوشهر-گناوه و بالعکس هشدار داده می‌‏شود.

مزارعی ادامه داد: طرح محدودیت تردد جاده‌‏‎ای نیز از امشب در استان بوشهر آغاز می‌‏شود که بسته به ظرفیت بارش نسبت به انسداد مسیرهای ارتباطی اقدام خواهد شد.

وی به رانندگان توصیه کرد با توجه به بالا بودن احتمال واژگونی خودروها در هوای بارانی انتظار است در صورت تردد ضرور رعایت فاصله طولی مناسب، رعایت قوانین و مقررات و توجه به توصیه‏‎‌های پلیس را مورد توجه جدی قرار دهند.

مزارعی یادآور شد: طرح مسدودیت محورها نیز با همکاری دستگاه‏‌های امدادرسان انجام می‏‌شود که انتظار است هم استانی‎‌ها نهایت همکاری را در اجرای این طرح داشته باشند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید