سامانه توزیع متادون وزارت بهداشت هک نشده است

    کد خبر :149348

بررسی های فنی مرکز ماهر در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر هک سامانه مرتبط با مدیریت توزیع قرص متادون وزارت بهداشت، غیرواقعی بوده و سامانه ایداتیس شاهد هیچگونه آسیب پذیری نبوده است.
به گزارش بازتاب به نقل از سازمان فناوری اطلاعات ایران، اخبار غیرواقعی در خصوص هک سامانه مرتبط با مدیریت توزیع قرص متادون در کشور و دسترسی و نشت اطلاعات هویتی تعداد قابل توجهی از افراد درج شده است.

در پی این اخبار؛ مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایان‌های (مرکز ماهر) موضوع را با هماهنگی مرکز فناورری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بررسی و پس از ارزیابی های دقیق فنی مشخص شد در سامانه مذکور هیچ گونه آسیب پذیری که منجر به دسترسی اطلاعات اعلان شده شود وجود نداشته و موارد منتشر شده ساختگی و ارتباطی با داده‌های ذخیره شده در این سامانه نداشته است.

لازم به ذکر است برای دریافت هرگونه اطلاعات و آگاهی‌های امنیتی و همچنین درخواست امداد و کمک فوری در موارد بروز رخداد یا حادثه رایان‌های به آدرس مرکز ماهر با عنوان www.certcc.ir مراجعه و یا از طریق شماره تلفن ۲۲۱۱۵۹۵۰-۰۲۱ و آدرس ایمیل cert@certcc.ir اطلاع رسانی کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید