سال ۲۰۱۹؛ سال سیاه برای اپل

    کد خبر :456268

سال ۲۰۱۹ در شرایطی برای اپل آغاز می شود که تحلیل گران معتقدند این شرکت در سال پیش رو شرایط دشواری را مقابل خود دارد و فروش مدل های مختلف آیفون به میزان چشمگیری کاهش می یابد.

بررسی های موسسه سی تی ریسرچ وابسته به رویترز حاکی از آن است که فروش مدل های مختلف آیفون در سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ کمتر از حد انتظار است.

بر همین اساس پیش بینی ها در زمینه فروش آیفون ایکس اس مکس تغییر کرده و از ۵۰ میلیون واحد در سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ به ۴۵ میلیون واحد نزول یافته است.

در مورد علت کاهش علاقه به خرید آیفون های جدید دلایل مختلفی توسط تحلیل گران بیان شده که در این میان عرضه گوشی های رقیب با قیمت کمتر و امکانات بیشتر از یک سو و چشمگیر نبودن قابلیت های تازه آیفون های تولیدی سال ۲۰۱۸ از جمله مهم ترین دلایل ذکر شده در این زمینه است.

در این میان به نظر می رسد قیمت بالای iPhone XS Max نیز در کاهش تمایل به خرید آن بی تاثیر نباشد. قیمت مدل پایه این گوشی ۱۰۹۹ دلار است که با افزایش حافظه و امکانات جانبی قیمت آن تا ۱۴۴۹ دلار نیز افزایش می یابد.

به گزارش مهر ،پیش از این موسسه تحلیلی چینی Ming-Chi Kuo نیز پیش بینی های خود در مورد میزان فروش این مدل از آیفون را در سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ تا ۲۰ درصد کاهش داده بود. منابع مطلع می گویند اپل از این تحلیل ها بی اطلاع نیست و از همین رو میزان تولید iPhone XS Max را کاهش داده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید