ساعت هوشمند Amazfit GTR 2 معرفی شد/محصول جدید شیائومی

    کد خبر :911976

برند آمازفیت Huami از ساعت هوشمند جدیدی به نام Amazfit GTR 2 رونمایی کرده است که در تاریخ 23 می به فروش می‌رسد. ساعتی که یک صفحه نمایش همیشه روشن داشته و قابلیت تماس بلوتوثی هم دارد.

بازتاب-  شیائومی هر سال محصولات جدیدی را برای معرفی ارائه می‌دهد و حال نوبت به یک گجت دیگر رسید. Amazfit GTR 2 نسخه جدید طراحی مشابهی با GTR 2 دارد. این مدل بدنه آلیاژ آلومینیومی خود را حفظ کرده است اما با بند سیلیکونی در رنگ‌های خاکستری و مشکی موجود است.

ساعت مورد اشاره مجهز به صفحه نمایش 1.39 اینچی AMOLED با وضوح 454 پیکسل، روشنایی تا 450 cd/m2 و تراکم 326 پیکسل در هر اینچ است. صفحه نمایش با شیشه 2.5 بعدی و پوشش کربنی ضد خش پوشش داده شد.

این ساعت هوشمند بیش از 90 حالت ورزشی از جمله دویدن در فضای باز، پیاده روی، دوچرخه سواری در فضای باز، شنا در آب‌های آزاد، شنا در استخر، کوهنوردی، دویدن در مسیر، تردمیل، اسکی، تمرینات آزاد و برخی دیگر را پشتیبانی می‌کند. آمازفیت جی تی آر 2 همچنین دارای ویژگی‌های ردیابی فعالیت مانند ضربان قلب، مسافت، قدم زدن، کالری، خواب و استرس است.

سایر ویژگی‌های داخلی شامل ردیاب زیستی خود Huami، اندازه‌گیری اشباع اکسیژن خون (SpO2)، حسگر داده‌های بیولوژیکی، شتاب‌سنج، سنسور ژیروسکوپ، سنسور ژئومغناطیسی، سنسور فشار هوا و حسگر نور محیط است. این ساعت ضد آب (50 ATM) بوده و از بلوتوث 5.0 LE، وای فای (2.4 گیگاهرتز) و GPS + GLONASS پشتیبانی می‌کند. همچنین 3 گیگابایت حافظه داخلی برای پخش موسیقی به صورت آفلاین دارد.

ناگفته نماند گجت پوشیدنی جدید شیائومی به باتری 471 میلی آمپر ساعتی تجهیز شده تا 14 روز عمر داشته باشد. با استفاده زیاد، باتری می‌تواند 6.5 روز دوام بیاورد و عمر باتری با استفاده معمولی تا 38 روز افزایش می‌یابد. این ساعت با قیمت 155 دلار در آینده نزدیک راهی بازار چین می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید