ساعت هوشمند پیبل Frost با طراحی شبیه به اپل واچ و قیمتی کمتر

    کد خبر :958445
پیبل Frost

پیبل یکی از برندهای شناخته شده در صنعت محصولات گجت پوشیدنی است که به تازگی جدیدترین ساعت هوشمند خود را با طراحی شبیه به اپل واچ رونمایی کرد.

بازتاب- بی شک اپل با عرضه اپل واچ موجب شد تا صنعت گجت‌های پوشیدنی بسیار رونق گرفته و برندهای مختلفی به این صنعت ورود پیدا کنند. پیبل نیز از این قاعده مستثنی نبوده و طی سال‌های گذشته سعی کرده محصولات باکیفیت و ایده آل در کنار قیمت مناسبی را در بازار عرضه کند. ساعت هوشمند جدید این شرکت پیبل Frost نام داشته که از نمایشگر مربعی با تاج چرخان همراه است. ساعتی که کیفیت ظاهری بالایی دارد و می‌تواند برای افرادی مناسب باشد که نمی‌توانند به تهیه ساعت اپل با قیمت بالاتر بپردازند.

این ساعت با مجموعه ویژگی‌های کارآمدی راهی بازار می‌شود که بتواند نیاز مخاطب خود را برآورده بسازد. از جمله آنها باید به تماس بلوتوثی، نمایشگر لمسی بزرگ مربعی، طراحی شبیه به ساعت اپل و برخی دیگر. درباره مشخصات آن باید به صفحه نمایش 1.87 اینچی IPS LCD اشاره کرد که در کنار نمایش مناسب رنگ‌ها، هزینه تولید را هم برای سازنده کاهش می‌دهد، در نتیجه شاهد قیمت مناسب این ساعت هستیم. نمایشگر حاشیه بسیار کمی داشته و این امر موجب تجربه کاربری لذت بخش با ساعت پیبل Frost می‌شود.

گفته شده شرکت پیبل در طراحی از اپل واچ الهام گرفته و این موضوع به صراحت مشخص است. در سمت راست یک تاج چرخان و یک کلید فیزیکی تعبیه شد. این ساعت هوشمند دارای ویژگی‌های داخلی تناسب اندام و ردیابی سلامتی، مانند ضربان قلب، اکسیژن خون، ردیابی گام و خواب است و دارای استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است. در Pebble Frost، اعلان‌های ساعت مچی متصل را می‌توان نمایش داد، و می‌توان با استفاده از ویژگی تماس بلوتوث، تماس‌ها را برقرار کرد و گرفت. ساعت هوشمند متصل همچنین به عنوان یک بلندگوی هندزفری بلوتوث برای تلفن هوشمند متصل عمل می کند. این ساعت مچی همچنین دارای تعدادی عملکرد دیگر از جمله تقویم، کنترل دوربین، ماشین حساب و کنترل موسیقی است.

ساعت هوشمند Pebble Frost را می توان در Flipkart با قیمت 300 روپیه خریداری کرد. 1999 در هند. مشکی، آبی، خاکستری و نارنجی چهار رنگی هستند که این ساعت هوشمند در آنها ارائه می شود. در مقایسه با ساعت های هوشمند شرکت هایی مانند boAt، Noise و Fire-Bott، Pebble Frost یکی از مقرون به صرفه ترین ساعت های هوشمند پایه با صفحه نمایش رنگی است. و تماس بلوتوث در حال حاضر.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید