ساعت هوشمند آینده هوآوی یک ویژگی منحصربفرد دارد

    کد خبر :957165

شرکت هوآوی هر سال نسل جدیدی از گجت‌های پوشیدنی خود را معرفی می‌کند و بزودی قصد دارد یک ساعت هوشمند منحصربفرد به نام هوآوی Watch Buds را معرفی کند. ساعتی که در آن هدفون داخلی تعبیه شده و افراد با باز کردن نمایشگر به هدفون‌ها دسترسی پیدا خواهند کرد.

بازتاب- ساعت Watch Buds هوآوی از نمایشگر دارای لولا برخوردار بوده که افراد می‌توانند آن را باز یا بسته کنند. جزئیات کافی درباره این ساعت دردست نیست اما انتظار داریم با همان ویژگی‌های ساعت نسل قبلی این شرکت راهی بازار شود. گویی شرکت چینی با افزودن قابلیت هدفون داخلی سعی کرده آن را به گجت پوشیدنی منحصربفرد تبدیل سازد.

قسمت زیرین صفحه نمایش ساعت همچون کیس شارژ هدفون عمل کرده و افراد می‌توانند تماس را پاسخ داده یا به شنیدن موسیقی بپردازند. قسمت‌های بدنه از جنس فلز بوده و قسمت میانی ساعت پلاستیکی است که به عنوان کیس شارژ هدفون شناخته می‌شود. نکته دیگری که از تصاویر پیدا بوده، فلزی بودن ساقه هر گوشی هدفون است.

هر گوشی با حالت مغناطیسی می‌توانند به زیره صفحه نمایش ساعت متصل شوند. این که آیا ساخت هواوی مورد استقبال مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت یا خیر، باید دید تا مشخص شود چنین محصولی موردتوجه است. عمر باتری ساعت هوشمند در حال حاضر بسیار بالا بوده و افزودن لوازم جانبی بی شک عمر باتری را کاهش می‌دهد، بنابراین باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه هوآوی چیست.

ساعت هوآوی واچ بادز خاص و گران قیمت

هوآوی

اگرچه این ترکیب ممکن است در نگاه اول راحت به نظر برسد، اما در واقع انتخاب را محدود می‌کند زیرا فقط با هدفون‌هایی که ساعت برای آن طراحی شده است کار خواهد کرد. در نهایت، خریداران باید راحتی را در مقابل زیبایی شناسی و قابلیت استفاده انتخاب کنند. به عبارت ساده باید منتظر ماند تا معرفی شود و مشخص گردد این ساعت ضخامت دقیق آن چقدر است و چه وزنی دارد.

هواوی قرار بود جزئیات بیشتری را در مورد این ساعت در رویداد 2 دسامبر اعلام کند اما به دلایلی رویداد تاخیر خورد که به نظر رسیده ناشی از محدودیت کوید در چین باشد. هواوی یکی از پنج شرکت فناوری چینی است که از سوی کمیسیون ارتباطات فدرال امریکا ممنوعیت فروش و واردات را دریافت کرده است. این آژانس اعلام کرد ممنوعیت هواوی، ZTE، Hytera Communications، Hikvision و Dahua از ایالات متحده در برابر خطرات غیرقابل قبول امنیت ملی محافظت می‌کند. گفته می‌شود، حتی اگر هواوی به زودی ساعت‌های Watch Buds را معرفی کند، انتظار عرضه در بازار ایالات متحده را نباید داشت.

شرکت چینی سخت در تلاش است تا با معرفی محصولاتی نوآورانه عرصه را برای برندهای غرب تنگ سازد. این کمپانی بزودی نسل جدید گوشی تاشو خود را معرفی خواهد کرد و برای اواخر امسال چند محصولی جهت رونمایی دارد. بنابراین باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه آینده هوآوی چیست. حتی اطلاعات کافی از این ساعت هیبریدی در دست نیست و نمی‌دانیم با چه مشخصاتی عرضه خواهد شد.

زیرا افزوده شدن هدفون می‌تواند موجب کاهش ظرفیت باتری شود و حتی ضخامت دستگاه را برای افزودن باتری مناسب افزایش دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید