سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع۳۲ شناوردراختیار سیل زدگان قرارداد

  • سیاسی
  • جمعه ۹ فروردین ۱۳۹۸ ۱۳:۵۹
    کد خبر :513051
سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع

مدیر عامل سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع گفت: سازمان صنایع دریایی همزمان با جاری شدن سیل در گلستان اقدامات لازم در خصوص آماده سازی ۳۲ شناور را در دستور کار خود قرار داد.

به گزارش بازتاب به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع؛ امیر دریادار رستگاری مدیرعامل سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع، اظهار داشت: نیروهای سازمان صنایع دریایی برابر این دستور از همان لحظه وقوع سیل در کنار سایر نیروهای مسلح و دستگاه‌های کشوری با همه امکانات خود وارد میدان شدند تا بتوانند در امر امداد رسانی نقش خود را به نحو صحیح ایفا کنند.

وی به همکاری سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع با سازمان‌های امدادرسان اشاره کرد و افزود: بیشترین خسارت به اموال و مزارع کشاورزی مردم وارد شده است و تلاش کردیم با همراهی و همکاری هرچه بیشتر آلام آسیب دیدگان را کاهش دهیم.

مدیر عامل سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع گفت: نیروهای سازمان صنایع دریایی همزمان با آغاز بارش‌ها و جاری شدن سیل در گلستان اقدامات لازم در خصوص آماده سازی ۳۲ شناور را در دستور کار خود قرار دادند تا در کنار سایر دستگاه‌های کشوری و لشکری همراه مردم باشند.

رستگاری با بیان اینکه شناورهای در اختیار گذاشته شده از نوع کانو و موتوری بوده اند تصریح کرد: به دلیل شرایط سخت تردد مسیرهای غرقاب شده در مناطق آسیب دیده قایق‌های کانو توانستند در گذرگاه‌های باریک و معابر آب گرفته امداد رسانی را تسریع دهند.

وی خاطرنشان ساخت: قایق‌های کانو با بدنه فایبر کلاس توانستند نقش خود را در جابه جایی نیروهای امدادی، کمک به مصدومین و حمل بار و تسریع توزیع مواد غذایی به خوبی ایفا کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید