ساری: از طریق تلویزیون متوجه اخراجم از ناپولی شدم/ ایگواین خائن نیست

  • ورزشی
  • جمعه ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ ۱۲:۱۵
    کد خبر :363884

سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان لندنی می‌گوید از طریق تلویزیون متوجه اخراج شدنش از سمت سرمربیگری ناپولی شد.

تیم فوتبال ناپولی فصل گذشته با سرمربیگری مائوریتزیو ساری با کسب 91 امتیاز رکورد بیشترین امتیاز را در تاریخ این باشگاه به ثبت رساند و تنها تیمی بود که در چند سال اخیر واقعاً یوونتوس را به چالش کشید، هرچند در واپسین لحظات کورس قهرمانی در سری A ایتالیا را به بانوی پیر واگذار کرد. با این وجود دلورنتینس، رئیس باشگاه به دلیل اختلافی که با ساری داشت، او را در پایان فصل گذشته اخراج و کارلو آنچلوتی را به عنوان سرمربی جدید ناپلی‌ها منصوب کرد.

ساری در گفت‌وگو با روزنامه ایتالیایی «ایل‌ماتینو» در پاسخ به این پرسش که «آیا این صحت دارد که شمار از طریق تلویزیون از اخراج‌تان از سرمربیگری ناپولی مطلع شدید؟»، گفت: بله، این حقیقت دارد و من از طریق تلویزیون مطلع شدم که دیگر سرمربی ناپولی نیستم. در قرارداد من بندی برای پایان همکاری وجود داشت، اما جدایی از این تیم خواسته من نبود. به نظرم اما در مورد زمان‌بندی اجرای این بند به من احترام گذاشته نشد. اکنون امیدوارم آنچلوتی بتواند به چیزی که من در ناپولی خیلی به آن نزدیک بودم، برسد.

به گزارش تسنیم ،وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش در حمایت از مهاجم کنونی میلان که در سال 2016 از ناپولی جدا و به یوونتوس پیوست، اظهار داشت: ایگواین خائن نیست و به کسی خیانت نکرد. مشکل او رئیس باشگاه ناپولی -دلورنتینس- بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید