سرهنگ کمیجانی

سارقان انباری‌های غرب تهران هم سلولی‌های قدیمی بودند

    کد خبر :690282

رئیس کلانتری ۱۴۲ کن از دستگیری دو سارق اماکن خصوصی و انباری ساختمان‌ها در غرب پایتخت و اعتراف به ۱۰۰ فقره سرقت خبر داد و گفت: این متهمان در زندان هم سلولی بودند.

سرهنگ محمد کمیجانی، اظهار کرد: در پی افزایش پرونده‌های سرقت از انباری‌ها در غرب پایتخت به ویژه در محدوده کلانتری تیم ویژه ای از مأموران کلانتری برای دستگیری عاملان این سرقت‌ها وارد عمل شدند.

وی با اشاره به اینکه در بررسی اولیه مشخص شد که سارق یا سارقان بدون تخریب در ورودی وارد ساختمان شده و با تخریب قفل انباری‌ها، اموال موجود در آن را سرقت کرده اند، افزود: تحقیقات پلیسی نشان از این داشت، دزدان برای ورود به ساختمان خود را مأمور اداره برق، گاز، آب معرفی کرده و به بهانه بررسی کنترها وارد ساختمان شده اند.

رئیس کلانتری ۱۴۲ کن ادامه داد: مأموران در تحقیقات میدانی موفق به شناسایی شماره پلاک خودروی سارقان شدند و خیلی زود توانستند هر دو سارق سابقه دار را دستگیر کنند.

وی عنوان کرد: در تحقیق از هر دو متهم ۳۵ و ۳۸ ساله که اعتیاد به مواد مخدر شیشه و هروئین دارند مشخص شد آنها یک سال قبل با هم در زندان آشنا شده اند و هم سلولی بودند و پس از آزادی از زندان با همکاری یکدیگر از انباری ساختمان‌ها سرقت کرده اند.

سرهنگ کمیجانی با اشاره به اینکه متهمان به ۱۰۰ فقره سرقت با همکاری یکدیگر پس از رهایی از زندان اعتراف کردند، در پایان گفت: متهمان پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفته اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید