رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران خبرداد

ساخت ۱۲۰هزار کلاس درس در تهران طی ۵سال آینده/ نیاز منطقه ۲۲ به ۲۰۰ مدرسه

    کد خبر :345549

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران از ساخت ۱۲۰هزار کلاس درس در تهران طی پنج سال آینده خبر داد.

امیرنعمت بنی‌آدم در حاشیه نشست هم اندیشی حوزه خیرین مدرسه ساز و افتتاح مدرسه کشتی دانش آموزی جهان پهلوان تختی از انعقاد تفاهم نامه همکاری برای ساخت مدارس جدید که یکشنبه اخیر در استانداری تهران برگزار شد خبر داد و گفت: قرار شده است در عرض ۵ سال، ۱۲۰ هزار کلاس درس ساخته شود.

وی افزود: ۳۰ هزار کلاس را خیرین، ۳۰ هزار کلاس درس را دولت، ۳۰ هزار کلاس را نهادها، بانک و بنیادها بسازند و ۳۰ هزار کلاس از محل ارزش افزوده بسازند؛ در واقع وزارت آموزش و پرورش زمین‌هایی که در بافت مرکزی و تجاری شهر دارد را می‌فروشد و صرف ساخت مدارس جدید می‌کند.

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران با بیان اینکه در عرض پنج سال نیاز فضای آموزشی تهران برطرف می‌شود، درباره ساخت مدرسه در منطقه ۲۲ تهران گفت: کمبود مدرسه در منطقه ۲۲ بزرگترین معضل است و در حال برنامه‌ریزی هستیم.

بنی آدم ادامه داد: قرار است دو نماینده جدید در منطقه ۲۲ تعیین کنیم. منطقه ۲۲ در پنج سال آینده ۲۰۰ مدرسه نیاز دارد. خیرین کمک می‌کنند در صورتی که از سوی شهرداری زمین در اختیارشان قرار بگیرد.

به گزارش ایسنا،وی با بیان اینکه از ۱۲۰ هزار کلاس درس که قرار است ساخته شود ۴۰ درصد تخریب و بازسازی می‌شوند و تعدادی دیگر نوساز و جدید خواهند بود گفت: برای ساخت مدارس در تهران مشکل زمین داریم و مخصوصا بافت مرکزی که امیدواریم حل شود.

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران با اشاره به وجود ۱۵۰۰ خیر در تهران از افتتاح ۱۷ مدرسه جدید خیرساز در مهرماه جاری خبر داد و گفت: هرکدام از این مدارس بین ۸ تا ۱۰ کلاس درس دارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید