ساختمان شورای حل اختلاف مورد حمله قرار گرفته بود/پرونده‌های مختومه در مرحله امحا، آسیب دیدند

  • سیاسی
  • یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ ۱۴:۱۲
    کد خبر :188642

دادستان کرج گفت: واحدی که مورد آسیب قرار گرفت ساختمان شورای حل اختلاف و یکی از مجتمع‌های قضایی این مجموعه بوده و در منطقه تجمع غیرقانونی به همراه چند بانک و واحد دولتی مورد حمله اغتشاشگران قرار گرفته است.

‌به گزارش بازتاب به نقل از دادگستری استان البرز، حاجی رضا شاکرمی اظهار کرد: در پی تجمع غیرقانونی که شب گذشته در منطقه گوهردشت کرج رخ داد، اخباری کذب مبنی بر حمله به ساختمان دادگستری کرج منتشر شد، در حالی که این ساختمان در عظیمیه بوده و کوچک‌ترین ناآرامی در آن منطقه گزارش نشده بود.

شاکرمی افزود: دادگستری استان البرز ضمن تکذیب این خبر اعلام می‌کند واحدی که مورد آسیب قرار گرفت ساختمان شورای حل اختلاف و یکی از مجتمع‌های قضایی این مجموعه بوده و در منطقه تجمع غیرقانونی به همراه چند بانک و واحد دولتی مورد حمله اغتشاشگران قرار گرفته است.

این مسئول گفت: اخباری که در مورد آسیب به پرونده‌های مردم مطرح شده نیز کذب است و به اطلاع همه مردم استان می‌رسانیم همه پرونده‌ها بر اساس روند شکل گرفته به صورت الکترونیکی ثبت می‌شوند؛ همچنین از آنجایی که مجتمع مذکور تنها یکی از ده‌ها مجتمع دادگستری کل استان البرز است تنها تعدادی از پرونده‌های مختومه که در مرحله امحا قرار داشته و در محوطه بیرونی در انتظار عملیات معدوم‌سازی بودند آسیب دیده‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید