زندگی لاکچری یک حلزون «VIP نشین»!/ تصاویر

  • آرشیو
  • دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ ۹:۴۴
    کد خبر :776205

داستان جالب حلزونی که پوسته خود را ترک می‌کند و همانند یک انسان فنجان چای می‌خورد و به حمام گرم می‌رود، توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده است.
حلزون‌ها یکی از گروه نرم‌تنان و با اندازه کوچک تا متوسط هستند که معمولا به سه گروه تقسیم می‌شوند: حلزون‌های خشکی، حلزون‌های دریایی و حلزون‌های آب شیرین. تقریبا هزار گونه مختلف از حلزون‌ها در سرتاسر قاره‌های دنیا وجود دارند. حلزون در همه قاره‌های روی زمین (به‌استثنای قطب جنوب)، وجود دارد اما تصور می‌شود که تعدادی از گونه‌های حلزون‌های دریایی در آب‌های سرد اطراف قطب جنوب نیز زندگی می‌کنند. با اینکه حلزون‌ها در انواع زیستگاه‌ها زندگی می‌کنند، اما در نواحی‌ای که گیاهان زیادی وجود دارند بسیار بیشتر هستند.

داشتن صدف بیرونی سخت و مارپیچی در بزرگسالی، وجه تمایز حلزون نسبت به حیوانات دیگر است. همه حلزون‌های واقعی، صدف بزرگ محافظتی دارند که می‌توانند برای محافظت از بدنشان به داخل آن بروند. حلزون‌هایی که صدف ندارند حلزون نیستند بلکه لیسک نام دارند.

دو نوجوان هنرمند به نام‌های آلیا مورواسکی و سم پوکلند، زندگی عجیب و شگفت انگیزی را برای حلزون‌هایی که در داخل پوسته خود زندگی می‌کنند، ایجاد کردند و آن‌ها را در محیطی شبیه زندگی یک انسان عادی قرار دادند. آن‌ها با ایجاد یک دنیای کوچک برای این موجودات کوچک هنگام حمام کردن، نوشیدن چای، ورزش و غذا خوردن صبحانه و ناهار پشت میز ناهار خوری و حتی بازی کردن آن‌ها، تصاویر قابل توجهی را ایجاد کردند.

این دو جوان تصاویر سرگرم کننده‌ای از موجودات داخل قاب‌های کارتونی رنگارنگ شبیه زندگی یک انسان عادی را به تصویر کشیدند و دفترچه خاطرات حلزون را در کتابی به نام The Slimelight گردآوری کردند، جایی که آنها از پوسته خود بیرون می‌آیند تا خرید کنند، بازی کنند و یک شب را در شهر بگذرانند.

در ادامه عکس‌های هنری این دو هنرمند را مشاهده می‌کنید:

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید