میرزایی خبر داد

زمان پاسخگویی به اعتراضات/آخرین ساعات ثبت اطلاعات جاماندگان

    کد خبر :676101

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی ضمن اعلام زمان پاسخگویی به اعتراضات گفت: جاماندگان دریافت بسته معیشتی تا پایان امروز مهلت ثبت اطلاعات را در سامانه حمایتی وزارت رفاه دارند.

حسین میرزایی گفت: امروز ۳۰ دیماه آخرین مهلت ثبت‌نام جاماندگان دریافت بسته معیشتی است و به افرادی که یارانه نقدی دریافت نمی‌کنند و تقاضای دریافت حمایت معیشتی را دارند توصیه می‌شود به سامانه hemmayat.mcls.gov.ir مراجعه و اطلاعات خود را ثبت کنند.

وی گفت: همچنین آن دسته از هموطنانی که نتایج اعتراض خود را در سامانه مشاهده نکرده اند نیز زودتر نسبت به رویت نتایج آن اقدام کنند.

 

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی در مورد درخواست بازبینی برخی از هموطنان نیز تاکید کرد: افرادی که در گذشته اعتراض خود را ثبت کرده و مشمول دریافت کمک معیشت نشدند می‌توانند با مراجعه با سامانه و پذیرفتن شرایط ذکر شده درخواست بازبینی دهند.

به گفته وی، معترضینی که اطلاعات آنها مغایر با اطلاعاتی باشد که ما به دست آورده ایم یارانه نقدی آنها نیز قطع می‌شود.

 

به گزارش مهر ،میرزایی در مورد زمان پاسخگویی به اعتراضات نیز افزود: به برخی از اعتراضات که قبلاً ثبت شده تا ۲۰ بهمن ماه پاسخ داده می‌شود و افرادی که مجدداً درخواست بازبینی و بررسی می‌دهند نیز ظرف ۶ ماه آینده نتیجه آن مشخص و اطلاع رسانی می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید