زمان واریز پاداش پایان خدمت بازنشستگان آموزش و پرورش اعلام شد

    کد خبر :831633
زمان واریز پاداش پایان خدمت بازنشستگان آموزش و پرورش اعلام شد

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌ و پرورش جزئیات و نحوه پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان سال ۹۹ را اعلام کرد.

علی اللهیار ترکمن اظهار کرد: با اقدام مساعد دولت و سازمان برنامه و بودجه، اعتبار مورد نیاز برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش در سال ۹۹ فراهم شده است.

وی تاکید کرد: البته هنوز در اعتبار پیش‌بینی‌شده، بودجه مربوط به بازخرید مانده مرخصی دیده نشده اما اصل پاداش پایان خدمت به‌صورت کامل دیده شده و روز دوشنبه هفته گذشته (۲۸ تیرماه) به خزانه ابلاغ شد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌ و پرورش با بیان اینکه به استناد تبصره ۱۹ قانون بودجه سال ۱۴۰۰، خزانه باید اعتبارات را به ذینفع نهایی پرداخت کند و دیگر کار دستگاه‌ها نیست که این پول را از خزانه دریافت و خودشان برای افراد واریز کنند، گفت: ما فهرست مربوط را کامل و آماده کردیم و در اختیار خزانه‌داری کل کشور قرار دادیم تا براساس تخصیص صادره از سوی سازمان برنامه و فهرستی که ما ارائه کرده ایم، پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۹۹ را واریز کنند.

اللهیار با اشاره به تلاش دولت برای تحقق منابع با توجه به محدودیت‌های تامین بودجه اظهار کرد: برای بازنشستگان کار خوبی انجام شده است و تاکید ما از ابتدا همین بود که پاداش پایان خدمت همکاران بازنشسته ما در آموزش‌وپرورش باید به‌صورت نقدی و یکجا پرداخت شود که خوشبختانه محقق شده است.

به گزارش ایسنا، او گفت: پیش‌بینی‌ ما این است که با توجه به وضعیت پیش رو، طی کمتر از ۱۰ روز آینده پاداش پایان خدمت ۳۳ هزار بازنشسته پرداخت شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید