زمان فعالیت مراکز اهدای خون استان تهران در شب‌های قدر

    کد خبر :903376
زمان فعالیت مراکز اهدای خون استان تهران در شب‌های قدر

زمان فعالیت مراکز فعال اهدای خون در لیالی قدر از چهارشنبه ۳۱ فروردین تا دوشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ مشخص شد.

چهارشنبه ۳۱ فروردین و همزمان با اولین شب از لیالی قدر، مرکز اهدای خون وصال شیرازی، شهرری، ستاری و تهرانپارس از ساعت ۸ صبح تا پایان مراسم و مراکز اهدای خون صدر، پیروزی، شهریار و ورامین از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ در خدمت داوطلبان اهدای خون خواهند بود.

پنجشنبه اول اردیبهشت و همزمان با نوزدهم ماه مبارک رمضان و سالروز ضربت خوردن حضرت علی (ع)، مرکز وصال شیرازی از ساعت ۸ صبح تا پایان مراسم، مراکز شهرری، ستاری و تهرانپارس از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۲۳:۳۰ و مراکز صدر، پیروزی، شهریار، رباط کریم و ورامین از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۵ فعال هستند.

جمعه ۲ اردیبهشت و همزمان با دومین شب از لیالی قدر، مراکز وصال شیرازی، شهرری، ستاری و تهرانپارس از ساعت ۸ صبح تا پایان مراسم و مراکز صدر، پیروزی و ورامین نیز از ساعت ۸ تا ۱۵ آماده ارائه خدمات به اهداکنندگان خون هستند.

شنبه ۳ اردیبهشت و همزمان با سالروز شهادت امیرالمومنین (ع)، مرکز وصال شیرازی از ساعت ۸ صبح تا پایان مراسم و مراکز شهرری، ستاری و تهرانپارس از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۶ پذیرای مردم برای انجام کار نجات بخش اهدای خون خواهند بود.

یکشنبه ۴ اردیبهشت و همزمان با سومین شب از لیالی قدر، مراکز وصال شیرازی، شهرری، ستاری و تهرانپارس از ساعت ۸ صبح تا پایان مراسم و همچنین مراکز صدر، پیروزی، شهریار و ورامین از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ برای حضور داوطلبان اهدای خون فعال است.

دوشنبه ۵ اردیبهشت و همزمان با روز ۲۳ ماه مبارک رمضان، مرکز وصال شیرازی از ساعت ۸ صبح تا پایان مراسم، مراکز شهرری، ستاری و تهرانپارس از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۲۳:۳۰ و همچنین مراکز صدر، پیروزی، نارمک، شهریار، شهرقدس و ورامین نیز از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۵ پذیرای مردم برای اهدای خون خواهند بود.

باشگاه خبرنگاران جوان

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید