زمان بازگشت راموس به ترکیب پاریس مشخص شد

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ ۱۶:۳۱
    کد خبر :853190
زمان بازگشت راموس به ترکیب پاریس مشخص شد

باشگاه پاریس از برنامه خود برای راموس و بازگشت این بازیکن به مستطیل سبز پرده برداشت.

باشگاه پاری سن ژرمن در بیانیه‌ای اعلام کرد که سرخیو راموس همچنان تمرینات انفرادی خود را ادامه می‌دهد و این اتفاق باید 10 روز دیگر تداوم پیدا کند.

راموس که هنوز نتوانسته برای پاری سن ژرمن به میدان برود، مشتاق است تا زودتر به مستطیل سبز بازگردد ولی پزشکان پاریسی معتقد هستند که این روند باید آهسته دنبال شود تا مصدومیتی گریبانگیر راموس نشود.

مدافع سابق رئال مادرید، سال گذشته نیز چنین تجربه‌ای را داشت و زیدان برای اینکه مقابل چلسی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بتواند به پیروزی دست یابد، از راموسِ ناآماده استفاده کرد و همین باعث شد تا مصدومیت این بازیکن تشدید پیدا کند. رسانه‌های اسپانیا نیز پس از نمایش ضعیف راموس در آن بازی به انتقاد از زیدان پرداختند و مدعی شدند که او باعث شده تا آسیب دیدگی راموس بیشتر شود. به همین علت پاریس نیز سعی دارد در روند بازگشت ستاره اسپانیا عجله نکند تا او با آمادگی کامل به ترکیب بازگردد.

به گزارش فارس، انتظار می‌رود از 10 روز آینده راموس به تمرینات جمعی پاریس اضافه شود و دیگر نظر پوچتینو خواهد بود که چه زمان او به ترکیب بازگردد.

رسانه‌ها انتظار دارند که راموس برای بازی جذاب پاریس مقابل لیل، قهرمان پیشین لوشامپیونه در تاریخ 29 اکتبر (7 آبان) به لیست بازیکنان پاریس اضافه شود و بتواند به ترکیب پوچتینو برسد. علاقه مندان به فوتبال منتظر هستند که راموس و مسی را در یک تیم ببینند. اتفاقی که از لحظه ابتدایی مورد سوژه رسانه‌ها قرار گرفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید