ریپل تسلیم نمی‌شود؛ XRP همچنان در آسیا و اقیانوسیه محبوب است

    کد خبر :780733

با وجود این‌که اعتبار ریپل در آمریکا از بین رفته است، «XRP» همچنان یکی از پرطرفدارترین ارزهای دیجیتال در بازارهای شرقی است.

به گزارش آسان بیت کوین و به نقل از کریپتو بریفینگ، پس از آن‌که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) ریپل را به اتهام فروش غیرقانونی توکن‌های خود مورد دادخواست قرارداد، قیمت XRP کاهش چشم‌گیری داشته است. با این حال ریپل می‌تواند ارزش خود را تا حدودی بازیابی کند، چراکه همچنان در آسیا محبوب است.

با صرف نظر از ترس، بی‌اعتمادی و تردیدی که ریپل را احاطه کرده است، این شرکت همچنان خدمات خود را گسترش می‌دهد. به گفته برد گارلینگهاس (Brad Garlinghouse)، مدیرعامل ریپل، این شرکت پس از علنی شدن شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، ۱۵ قرارداد همکاری جدید امضا کرده است.

هدف این شرکت این است که در سال ۲۰۲۱ از افزایش تقاضای بانک‌های مرکزی کشورهای مختلف برای عرضه ارز دیجیتال ملی (CBDC) استفاده کند.

گارلینگهاس در این رابطه گفته است: «ما روی پیاده‌سازی ارزهای دیجیتال ملی، به عنوان آینده فیات (Fiat) متمرکز شده‌ایم. هدف ما همکاری مداوم با بانک‌های مرکزی و تهیه پروتکل‌هایی است که از مبادله مستقیم ارزهای دیجیتال ملی با XRP پشتیبانی می‌کند.»

ریپل حضور پررنگی در بازارهای شرقی دارد؛ می‌توان گفت آسیا و اقیانوسیه یکی از بازارهای شلوغ این شرکت برای جذب مشتری و گسترش معاملات است.

پرطرفدارترین ارزهای دیجیتال در کره جنوبی

با وجود این‌که به نظر می‌رسد تجارت ریپل در آسیا در حال رونق گرفتن باشد، XRP همچنان در انتظار یک حرکت رو به بالا باقی مانده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید