رکوردی که استقلالی‌ها زدند

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ ۹:۰۳
    کد خبر :673222

تغییر و تحولات نیمکت تیم فوتبال استقلال در این فصل آنقدر زیاد بوده که این باشگاه تا الان رکورد جالب توجهی از خودش در تغییر مربی و مدیر بر جای گذاشته است.

تیم فوتبال استقلال سالی عجیب را پشت سر می‌گذارد تا جایی که شاید تاریخ آنها این میزان از تغییر و تحول در یک فصل را به یاد نداشته باشد.

استقلالی که در تاریخ ۷۵ ساله‌اش چه از نظر مدیریت و چه از نظر مربیگری به ثبات شهرت داشت، حالا در یک فصل مملو از تغییر است. تغییراتی که از مدیریت این تیم شروع شد و دامنه آن به نیمکت این تیم هم رسیده است.

آبی‌های پایتخت فصل را با چهره‌ای آغاز کردند که در ابتدای نیم فصل این چهره کاملاً تغییر کرده است. در ابتدای فصل مدیرعامل این باشگاه امیر حسین فتحی، سرمربی استراماچونی و سرپرست جواد زرینچه بود.

به گزارش مهر، استقلالی‌ها در آغاز نیم فصل دوم اسماعیل خلیل زاده را جانشین امیر حسین فتحی می‌بینند و فرهاد مجیدی را هم به جای استراماچونی در اختیار دارند. زرینچه هم از این تیم کنار رفته و حتی جانشین وی ستار همدانی هم نیمکت آبی را ترک کرد تا سومین سرپرست این فصل استقلال را هم روی نیمکت این تیم شاهد باشیم.

این حجم از تغییرات در تاریخ استقلال بی سابقه بوده و باشگاهی که بزرگترین شهرتش به ثبات بوده و کمتر دیده می‌شد که در این تیم تغییرات گسترده ایجاد شود، حالا در همه سطوح مدیریتی و فنی دستخوش تغییرات گسترده شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید