رکوردشکنی تابارس در شب حذف اروگوئه

  • ورزشی
  • یکشنبه ۹ تیر ۱۳۹۸ ۱۰:۳۳
    کد خبر :565469

سرمربی کهنه‌کار تیم ملی فوتبال اروگوئه، در شبی که مردانش وداعی تلخ با جام ملت‌های آمریکایی جنوبی داشتند، یک رکورد ارزشمند را به نام خود ثبت کرد.

اسکار تابارس شب گذشته (شنبه) دو اتفاق را که یکی تلخ بود و دیگری شیرین تجربه کرد. اتفاق تلخ شکست شاگردان او در تیم ملی اروگوئه مقابل پرو در آخرین بازی مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمه‌ریکای 2019 بود. اروگوئه‌ای‌ها در پی هدر رفتن پنالتی لوئیس سوارس در ضربات پنالتی پایان دیداری که بدون گل تمام شده بود، با نتیجه 5 بر 4 به پرو باختند و از رسیدن به مرحله بعدی باز ماندند.

اتفاق خوبی که برای تابارس رخ داد و البته تحت الشعاع باخت تیمش واقع شد، تبدیل شدن این مرد 72 سال اروگوئه‌ای به اولین سرمربی بود که در یک تیم ملی بیش از 200 بازی در کارنامه‌اش به ثبت رسیده است.

تابارس که این روزها به خاطر بروز برخی مشکلات جسمانی با عصا در کنار زمین حضور پیدا می‌کند، دو دوره هدایت تیم ملی اروگوئه را برعهده داشته است؛ دوره اول در فاصله سال‌های 1988 تا 1990 و دوره دوم در فاصله سال‌های 2006 تا به امروز. در این مدت او 4 بار تیم ملی اروگوئه را در جام‌های جهانی همراهی کرد و یک بار هم با این تیم در سال 2011 قهرمان کوپا آمه‌ریکا شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید