رونمایی DJI از پهپاد جدید Mavic Air 2S

    کد خبر :802110

بی شک پهپادها این روزها کار را برای فیلمبرداری حرفه‌ای، بخصوص هوایی ساده کردند. در این بین برند DJI که در چنین زمینه‌ای شناخته شده است، محصول جدید خود را تحت عنوان Mavic Air 2S رونمایی کرده است.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– مهم‌ترین ارتقای مویک ایر 2 اس بی‌شک سنسور دوربین ۲۰ مگاپیکسلی جدید آن است. این سنسور با اندازه یک اینچی خود حالا می‌تواند با وضوح 5.4K با نرخ 30fps فیلم‌برداری کند. امکان فیلم‌برداری روان 4K60 نیز با بیت‌ریت 150Mbps اضافه شده است. این درحالیست که بهترین وضوح عکاسی و فیلم‌برداری در نسل پیش به ترتیب ۱۲ مگاپیکسلی و 4K بود.

Mavic Air 2S حالا امکان زوم دیجیتال تا ۴ برابر را در حالت 4K و ۶ برابر در حالت 2.7K و 1080p60 را دارد. سرانجام زوم در حالت 1080p30 به هشت برابر نیز می‌رسد. برای علاقمندان فیلم‌برداری و ویرایش، این پهپاد فیلم‌برداری با سه پروفایل رنگ نرمال ۸ بیتی، D-Log 10 bit و HLG 10 bit را فراهم می‌کند.

این پهپاد با وزن ۵۹۵ گرمی (در مقابل ۵۹۰ گرم نسل پیش) کمی سنگین‌تر است. شاید به همین خاطر باشد که حداکثر زمان پرواز پهپاد با هر بار شارژ از ۳۳ به ۳۱ دقیقه کاهش یافته است. با این‌حال حالا این پهپاد دو دوربین تشخیص موانع اضافه روی بدنه خود دارد. به گفته DJI هر چهار سنسور تشخیص مانع این پهپاد ارتقا داشته‌اند. همچنین به لطف دو دوربین جدید و زوم دوربینی آن‌ها، موانع از فاصله بسیار دورتر و در سرعت بیشتر تشخیص داده می‌شوند.

به لطف فناوری O3 یا همان OcuSync می‌توانید Mavic Air 2S را تا فاصله ۱۲ کیلومتری نیز کنترل کنید. در عمل اتصال ویدئویی شما با پهپاد از فاصله‌های بیشتر بسیار پایدارتر خواهد بود.

اگر در زمینه پرواز پهپادها تخصص ندارید نگران نباشید. موویک ایر 2 اس با قابلیت MasterShot خود می‌تواند ویدئوهایی فوق‌العاده‌ای را به‌صورت خودکار بگیرد. در واقع حالت‌های رایج پرواز به دور سوژه‌ها از زوایای مختلف حالا بدون کنترل شما و به‌صورت خودکار قابل انجام است. ویژگی‌های Spotlight 2.0 و ActiveTrack 4.0 هم برای تشخیص بهتر سوژه‌ها و خلق ویدئوهای سینماتیک بهتر اضافه شده است.

موویک ایر 2 اس از امروز با قیمت پایه ۱۰۰۰ دلار عرضه خواهد شد. همچنین می‌توانید نسخه Fly More را با قیمت ۱۳۰۰ دلار به همراه سه باتری اضافه، داک شارژ، کیف مخصوص و فیلترهای ND خریداری کنید.

منبع

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید