رونمایی کادیلاک از قوی ترین اتومبیل خود به نام CT5-V Blackwing

  • خودرو
  • چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ ۱۲:۵۷
    کد خبر :782166
CT5-V Blackwing

شرکت کادیلاک به تازگی از محصول جدید خود به نام CT5-V Blackwing رونمایی کرد. سدان اسپرت و جذابی که طراحی هیجان انگیز داشته و مشخصات فنی فوق العاده هم شامل حال آن شده است. این سدان جانشین مستقیم CTS-V بوده و قوی‌ترین اتومبیل تاکنون تولید شده از کادیلاک به حساب می‌آید.

 «بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– در بخش پیشرانه که اصلی‌ترین ویژگی CT5-V Blackwing بوده از یک موتور 6.2 لیتری هشت سلیندر سوپرشارژ بهره گرفته شد که پیشتر در CTS-V شاهد آن بودیم. باتوجه به بهینه سازی که کادیلاک روی این موتور به خرج داده، قدرت آن 668 اسب بخاری شده و گشتاور هم 893 نیوتن متری محسوب می‌شود. ناگفته نماند مدل پیشین قدرت 640 و گشتاور 867 نیوتن متری داشت.

 

CT5-V Blackwing

 

پیشرانه مورد اشاره از طریق گیربکس شش سرعته Tremec به دو چرخ عقب انتقال پیدا می‌کند. البته افرادی که به دنبال گیربکس اتوماتیک هستند می‌توانند نوع 10 سرعته اتوماتیک را انتخاب کنند. به گفته شرکت امریکایی این گیربکس نسبت به نمونه دوکلاچه عملکرد بهتری دارد. با چنین پیشرانه قوی، محصول جدید کادیلاک قادر است در 3.7 ثانیه به سرعت 100 کیلومتربرساعت برسد. حداکثر سرعت نیز 322 کیلومتربرساعت بوده و باید آن را همچون موشکی توصیف کرد.

کادیلاک CT5-V Blackwing قدرتمندتر از همیشه

وجود نسل دوم سیستم تعلیق  Magnetic Ride Control جنرال موتورز موجب خواهد شد تا CT5-V Blackwing در هر شرایط جاده‌ای به خوبی عمل کند. افراد می‌توانند این خودرو را با ترمز سرامیک کربنی خریداری کنند. کادیلاک در این مدل طراحی اسپرتی با سپرهایی دارای شکاف، قسمت‌های مشکی رنگ، اجزای ایرودینامیکی، اسپویلر و دیفیوزر جدید دارد. در فضای داخلی کابین هم کادیلاک برنامه مشابه را در پیش گرفته و به چند تغییر جزئی بسنده کرده است. بهره‌گیری از قطعات فیبرکربنی روی کنسول میانی، فرمان و پنل درها و همچنین شیفتر چاپ سه‌بعدی مهم‌ترین این موارد هستند.

 

کادیلاک

در بخش سرعت سنج یک صفحه نمایش بزرگ 12 اینچی قرار داده که اطلاعات فنی اتومبیل را نشان می‌دهد. این خودرو با قیمت پایه 84 هزار دلاری رقیبی برای  ب‌ام‌و M5 و مرسدس AMG E63 S است.

منبع

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید