رونمایی سامسونگ از لپ تاپ گلکسی کروم بوک 2 360

    کد خبر :897158

سامسونگ از جدیدترین کروم بوک خود به نام گلکسی کروم بوک ۲ ۳۶۰ برای اهداف آموزشی رونمایی کرد. این دستگاه از تاریخ ۲۶ فروردین (۱۵ آوریل) عرضه خواهد شد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_ گلکسی کروم بوک 2 360 مجهز به یک نمایشگر لمسی ۱۲.۴ اینچی TFT با وضوح ۲۵۶۰x۱۶۰۰ پیکسل است و می‌تواند به حالت‌ها مختلف، از جمله حالت تبلت، دربیاید. این کروم بوک دارای یک وب‌کم 720p بوده و از ارتباط 4G نیز پشتیبانی می‌کند.

کار پردازش سامسونگ گلکسی کروم بوک 2 360 را تراشه Celeron N4500 اینتل در کنار کارت گرافیکی UHD اینتل بر عهده دارد. ۴ گیگابایت حافظه رم LPDDR4x و ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی eMMC برای آن در نظر گرفته شده است. این دستگاه همچنین دارای دو درگاه USB-C، دو درگاه USB 3.2، یک جک هدفون/میکروفون، یک شیار کارت microSD و یک شیار امنیتی نانو است و انرژی آن را یک باتری 45.5 Whr تامین می‌کند. سامسونگ گفته است این باتری می‌تواند تا ۱۰ ساعت دوام بیاورد.

به لطف سیستم‌عامل کروم می‌توانید اپلیکیشن‌ها و بازی‌های اندرویدی را نیز روی سامسونگ گلکسی کروم بوک ۲ اجرا کنید. جدیدترین کروم بوک آموزشی سامسونگ فقط در یک رنگ نقره‌ای معرفی شده و قیمت مدل ۴/۶۴ گیگابایتی آن با قابلیت وای‌فای ۴۱۹ پوند تعیین شده است. مدل ۴/۱۲۸ گیگابایتی آن نیز با قابلیت 4G به قیمت ۴۹۹ پوند قابل خرید خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید