رونمایی از نرم افزار جدید خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی، به زودی

    کد خبر :456830

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: نرم افزار جدیدی برای توسعه خدمات غیرحضوری تهیه شده است و بیش از ۶۰ خدمت سازمان تأمین اجتماعی از طریق این نرم افزار به جامعه هدف ارائه می شود. با بهره‌برداری از این نرم افزار میزان مراجعات حضوری به شعب تأمین اجتماعی کاهش قابل توجهی خواهد داشت.

محمد حسن زدا در اولین جلسه شورای معاونین سازمان تأمین اجتماعی که به ریاست وی برگزار شد و با ارتباط ویدئو کنفرانسی با مدیران استانی این سازمان در سراسر کشور همراه بود، اظهار داشت: یاد خاطره مرحوم دکتر نوربخش و مرحوم تاج الدین که منشأ خدمات فراوان به جامعه تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی بودند را گرامی می داریم و به روح بلند این دو عزیز درود می فرستیم.

وی از واریز کمک نقدی ۲۰۰ هزار تومانی به حساب مستمری بگیران تأمین اجتماعی خبر داد و گفت: کمک نقدی مستمری بگیرانی که از بانک رفاه کارگران حقوق خود را دریافت می کنند از ۴ صبح امروز واریز شده است و افرادی نیز که از سایر بانک ها حقوق دریافت می کنند، این مبالغ شب گذشته به حسابشان واریز شده است.

زدا با اشاره به فرا رسیدن ماه های پایانی سال و اهمیت تأمین منابع مورد نیاز برای ایفای تعهدات سازمان تأمین اجتماعی، گفت: برای تأمین منابع مورد نیاز در ماه های پایانی سال برنامه ریزی دقیقی انجام شده است.

وی با اشاره به مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد با سازمان تأمین اجتماعی، گفت: در این زمینه نیز تصمیمات موثری اتخاذ شده است.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی از اجرای طرح ناب سازی خدمات بخش بیمه‌ای این سازمان خبر داد و گفت: در نتیجه اجرای این طرح فرآیندهای کاری اصلاح و موازی کاری‌ها برطرف می شود تا خدمت رسانی به مخاطبان سازمان در مسیر مناسب‌تری انجام شود.

زدا بهره گیری از مشارکت شرکای اجتماعی در تمامی تصمیم گیری ها را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: در تمامی سطوح سازمان و در تمامی استانها مدیران سازمان تأمین اجتماعی در تصمیم گیرها نظرات شرکای اجتماعی را اخذ می کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی،وی نتیجه تمامی اقدامات صورت گرفته را بالندگی بیشتر و خدمت رسانی سازمان تأمین اجتماعی دانست و گفت: بالندگی سازمان تأمین اجتماعی به افزایش بالندگی کشور کمک می کند و حاصل تلاش ها و اقداماتی که در این سازمان از ۵ سال پیش و با تلاش های دکتر نوربخش انجام شده است، ارتقاء جایگاه این سازمان و خدمت رسانی بهتر به جامعه تحت پوشش است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید