رونمایی از نخستین بیمارستان سیار کانکسی کشور/ فیلم

    کد خبر :791773

نخستین بیمارستان سیار کانکسی- تریلری کشور با نام “احسان” رونمایی شد.

این بیمارستان ۹۲ تختخوابه برای امداد رسانی به مناطق محروم و دارای جمعیت کمتر از ۲۰ هزار نفر در تمام رشته‌های تخصصی و فوق تخصصی ارایه خدمت می‌کند.

این بیمارستان به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و بنیاد احسان با حضور آقای مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان امام دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت و حجت الاسلام دعاییرونمایی شد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام گفت: بیمارستان سیار احسان مجهز به خدمات تل مدسین و برخط پزشکی است.

آقای مخبر در مراسم رونمایی از نخستین بیمارستان سیار کانکسی- تریلری کشور افزود: این بیمارستان اتفاق بزرگی برای کشور است، این نوع بیمارستان در خارج از کشور وجود داشت، اما اکنون ما هم به این امکانات دست یافتیم.

وی گفت: کشور ما کشوری حادثه خیز است و این امکانات سیار شامل ماموگرافی، سونوگرافی، اورژانس، داروخانه و درمانگاه در این مرکز سیار وجود دارد و با تمهیداتی در مناطق محروم حاضر می‌شوند و ارایه خدمت می‌کنند.

به گزارش شبکه خبر، وی افزود: این بیمارستان مجهز به تل مدیسین است و امکان ارایه خدمات بصورت برخط و مجازی به همه نقاط کشور در شرایط اورژانسی وجود دارد.

آقای مخبر در خصوص پنجمین مرحله رزمایش احسان گفت: ما هر ۴۵ روز یکبار هم یک بسته کمک معیشتی با ارزش ۳۰۰ هزار تومان به مناطق کمتر برخوردار می‌دهیم که امروز مرحله پنجم این رزمایش است.

 

 

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید