رونمایی از خرید جدید استقلال: مدافع برزیلی وارد تهران شد

  • ورزشی
  • جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ ۱۶:۳۹
    کد خبر :892774
رونمایی از خرید جدید استقلال

به دنبال اعزام محمد حسین مرادمند و سیاوش یزدانی به خدمت مقدس سربازی، باشگاه استقلال تهران با دستور فرهاد مجیدی برای به خدمت گرفتن مدافع خارجی وارد عمل شد.

باشگاه استقلال که در جذب عزیزبک آمانوف ازبکستانی هم در زمستان امسال بی سروصدا عمل کرده بود بعد از ظهر امروز به یکباره اعلام کرد بازیکن مدنظر کادرفنی وارد تهران شده است تا تست های پزشکی را ابتدا پشت سر گذاشته و سپس به صورت رسمی قراردادش را امضا کند.

باشگاه استقلال برای معرفی خرید جدید این تیم نوشت: “رافائل سیلوا مدافع برزیلی و سابق باشگاه الفیصلی عربستان، جهت توافق نهایی با باشگاه استقلال و انجام تست‌های پزشکی، بعدازظهر امروز وارد ایران شد.”

در ادامه باشگاه تهرانی به صورت کامل خرید جدیدش را به هواداران معرفی کرده است: “رافائل سیلوا دا آرودا مدافع ۲۹ ساله و ۱۹۳ سانتی‌متری است که در شهر کویابا در غرب برزیل به دنیا آمد. این بازیکن فوتبالش را از تیم ریو پِرِتو برزیل آغاز کرد و سپس راهی تیم پونته‌پرتا شد و حضور در سری آ و سری بی برزیل را تجربه کرد. بوآ اسپورتو، کریسیوما و گویاس در سری بی برزیل دیگر تیم‌هایی هستند که رافائل سیلوا تجربه پوشیدن پیراهن آنها را در کارنامه دارد.

این مدافع باتجربه پس از چند سال حضور در سری بی، در سال ۲۰۱۸ راهی تیم بوآویشتا پرتغال شد و یک فصل نیز برای این تیم به میدان رفت. رافائل سیلوا را در سال ۲۰۱۹ راهی تیم الفیصلی عربستان شد و در این مدت ۷۴ بار برای این تیم به میدان رفت و فصل گذشته نیز توانست با الفیصلی عنوان قهرمانی جام‌حذفی عربستان و سهمیه مستقیم آسیایی را به دست بیاورد.

رافائل سیلوا تا پیش از پنجره نقل‌و‌انتقالات زمستانی عربستان و فسخ قرارداد با الفیصلی، در ۱۳ دیدار از ۱۸ هفته ابتدایی فصل جاری لیگ حرفه‌ای عربستان به میدان رفت و یک گل نیز در دیدار برابر تیم الهلال به‌ثمر رساند. این بازیکن همچنین در دیدار سوپرجام عربستان ۹۰ دقیقه مقابل الهلال بازی کرد.

آخرین حضور رافائل سیلوا با پیراهن الفیصلی عربستان، به تاریخ اول بهمن امسال باز می‌گردد. فرهاد مجیدی سرمربی استقلال برای جذب یک مدافع باکیفیت، روی آماده بودن گزینه موردنظر و فاصله کم از زمان آخرین بازی رسمی وی تأکید فراوانی داشت که رافائل سیلوا نیز در همین پنجره زمستانی امسال از تیمش جدا شده و از آخرین حضور او در میادین، زمان زیادی نمی‌گذرد.

به گزارش ایلنا، این بازیکن در تمامی ۷۴ دیدار آخر خود برای الفیصلی، در پست مدافع میانی بازی کرده و از تجربه بالایی نیز برخوردار است.”

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید