روند کاهشی مرگ مبتلایان به کرونا در جهان (جدول)

    کد خبر :693767

طبق آمارهای جهانی، تعداد افراد کشته شده توسط ویروس کرونا نسبت به روزهای گذشته کاهش داشته است؛ تاکنون ۳ هزار و ۲۰۳ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

بر اساس آخرین آمار جهانی، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا (کووید-19) افزایش 3 هزار نفری نسبت به روز گذشته داشته است.

پایگاه اطلاعاتی “worldometer” در جدیدترین آمار خود تعداد مبتلایان به ویروس کووید-19 را در جهان 93 هزار و 186 نفر اعلام کرد.

نکته قابل توجه در این آمار این است که تعداد قربانیان این ویروس، نسبت به روزهای گذشته کاهش داشته است؛ تعداد کشته شدگان تاکنون 3 هزار و 203 نفر اعلام شده است که 3 هزار و 119 نفر آن مربوط به روزهای گذشته است.

این آمار روند مثبتی را درباره بهبودیافتگان از این بیماری نشان می‌دهد؛ تاکنون 50 هزار و 974 نفر توانسته‌اند این یروس را شکست دهند؛ آمار بهبودیافتگان نسبت به روز گذشته با افزایش 2 هزار و 500 نفری همراه بوده است؛ روز گذشته تعداد بهبود یافتگان 48 هزار و 215 نفر بود.

با توجه به آمار ثبت شده، کشور ایران همچنان با 2 هزار و 336 مبتلا در رده چهارم کشورهای جهان قرار دارد.

کشورهای چین، کره جنوبی و ایتالیا به ترتیب با تعداد 80 هزار و 270، 5 هزار و 328 و 2 هزار و 502 مبتلا به ویروس کرونا در رده‌های اول تا سوم جهان قرار دارند.

کشور آمریکا نیز که تنها 4 روز از آمار رسمی مقامات آن می‌گذرد، تعداد 125 مبتلا به ویروس کرونا را ثبت کرده است که از این تعداد تاکنون 9 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

تاکنون ویروس کرونا 80 کشور و یک کشتی بنام “پرینسس” که در بندری در ژاپن پهلو گرفته است را درگیر خود کرده است.

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید