رومنیگه: بعید است که رکورد رئال تکرار شود

  • ورزشی
  • شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ ۸:۵۴
    کد خبر :743383

 رئال مادرید دست به یک رکورد بزرگ در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا زد.

رئال تنها تیمی لقب گرفته است که توانسه سه فصل پیاپی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند.

کارل هاینس رومنیگه رئیس اجرایی بایرن مونیخ درباره این سوال که آیا بایرن که بسیار آماده و سرحال است می تواند فصل بعد هم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند، اینگونه پاسخ داد:در لیگ قهرمانان اروپا تنها رئال مادرید توانسته است که از عنوان قهرمانی خود دفاع کند و این نشان می دهد که چقدر این کار سخت است. من نمی توانم این اشتباه را مرتکب شوم و از بازیکنان بخواهم که از عنوان قهرمانی خود دفاع کنند. تکرار رکورد رئال در لیگ قهرمانان بعید است.

به گزارش ایسنا،او ادامه داد: بازیکنان فصل سخت و فشرده ای را تجربه کند و پیش بینی ما این است که فصل بعد خسته خواهند شد و به همین خاطر تکرار عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بسیار سخت است. ما بازیکنان بسیار خوب و یک مربی باکیفیت داریم. ما اطمینان داریم که موفقیت ما ادامه خواهد داشت.

رئیس اجرایی بایرن در پایان گفت: بازیکنان بایرن با عشق به پیراهن باشگاه بازی می کنند. آنها تشنه پیروزی هستند. پیروزی در تیم نهادینه شده است و به همین خاطر همه در باشگاه احساس خوبی دارند با این حال اصلا دوست نداریم که بازیکنان احساس غرور و اشباع کنند. باید آنها تشنه پیروزی باشند اینکه بازیکنان احساس کنند که همه چیز را به دست آورده اند بسیار خطرناک ست.

بایرن مونیخ با هدایت فلیک توانست قهرمانی در سه گانه آلمان و اروپا را در فصل قبل بدست آورد. این بریا دومین بار در تاریخ این باشگاه آلمانی است که آنها فاتح سه گانه می شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید