روحانی:

سه رهبر دنیا به من گفتند شما الگوی ما در کرونا هستید/ دشمنان می خواستند همه کار ها تعطیل شود تا کشور به بحران ببرند

  • سیاسی
  • سه شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۹ ۱۲:۱۰
    کد خبر :741186

حجت الاسلام حسن روحانی امروز ۴ شهریور در سومین روز از هفته دولت در آیین افتتاح و رونمایی از طرح‌های ملی در وزارت صنعت، معدن و تجارت که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: بسیاری خوشحالیم در هفته دولت موفق شدیم پروژه‌هایی را در توسعه معادن و طلا هم برای استخراج و اکتشاف افتتاح کنیم، مساله طلا اهمیت ویژه برای ما دارد.

وی افزود: همان طور که معادن و پتروشیمی ما توانسته جای صادرات نفت را بگیرد، گسترش معادن طلا و استخراج آن می‌تواند به نوعی جایگزین ارز خارجی شود که کار بزرگی است ما به وزارت صنعت و معدن نیز گفته‌ایم که دولت حاضر است برای معادن طلا سرمایه گذاری ویژه انجام دهد، امروز موفق شدیم نسبت به سال ۹۲، تولید طلا را به ۱۴ برابر برسانیم.

روحانی ادامه داد: از همه بنگاه های تولیدی که پروتکل های بهداشتی را رعایت کردند، تشکر می کنم.

رئیس جمهوری گفت: دشمنان ما در آغاز کرونا توطئه ای داشتند و می خواستند بگویند همه کارها باید تعطیل شود. ما گفتیم واحدهای تولیدی نباید تعطیل شود دشمنان بسیار عصبانی شدند، آنها می خواستند کشور را به بحران ببرند، مانند کشورهای خودشان که برای نان، آب و وسایل بهداشتی صف بسته بودند، می خواستند ما نیز چنین وضعی داشته باشیم.

وی ادامه داد: ما گفتیم نان و جان توامان با هم قابل استحصال است به شرط اینکه پروتکل ها دقیقا رعایت شود.

به گزارش ایرنا،روحانی تاکید کرد: سه نفر از رهبران دنیا به من گفتند کار شما برای ما الگو شد که چگونه با کرونا مقابله کنیم و فعالیت های اقتصادی را نیز انجام دهیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید