روحانی: امسال راهپیمایی اربعین چه در عراق و چه در ایران نداریم

  • سیاسی
  • شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ ۱۱:۲۱
    کد خبر :745307

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا طی سخنانی اظهار داشت: صحبت خود با تشکر از همه معلمین سراسر کشور و اساتید و وزارتخانه‌های آموزش پرورش و آموزش عالی آغاز می‌کنم، زیرا موفق شدند که درب مدارس و دانشگاه‌ها را روی دانش آموزان و دانشجویان باز بگذارند.

روحانی: اگر واکسن کرونا هم برسد، باید اصول بهداشتی را مراعات کنیم/ واکنش به توهین شارلی ابدو به ساحت پیامبر اکرم (ص)

وی افزود: برای ما مهم بود که در شرایط کرونا بتوانیم همه ابزار و امکانات لازم را در اختیار بگیریم و پروتکل‌ها رعایت شود و نوجوان و جوانان عزیز ما بتوانند از فرصت یادگیری، علم و دانش استفاده کنند. تلاش ما این است همزمان با مقابله با کرونا بتوانیم بقیه کارهای لازمی که برای زندگی و آینده مردم مورد نیاز است را با حفظ پروتکل‌ها اجرایی کنیم.

به گزارش تسنیم،رئیس‌جمهور درباره سرانجام برگزاری پیاده‌روی اربعین اظهار داشت: مردم عزیز ما بدانند که مقامات بلندپایه عراقی به صراحت به ما گفتند که آمادگی برای پذیرایی زوار اربعین را ندارند و وضع عراق هم درباره کرونا خوب نیست و ما باید به آنها هم کمک کنیم. امسال راهپیمایی اربعین چه در عراق و چه در ایران نداریم ولی عزاداری‌ها با رعایت پروتکل‌ها در اربعین و ایام ماه صفر برگزار خواهد شد.

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید