روحانی: تا پایان مرداد شاهد روزهای بهتری خواهیم بود /دوران کرونا را باید تا ۶ ماه دیگر در نظر بگیریم

  • سیاسی
  • یکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ ۱۱:۳۶
    کد خبر :737288

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در جلسه امروز ۱۹ مرداد ستاد ملی کرونا طی سخنانی بیان کرد: نمودارها را که می‌دیدیم در برخی استان‌ها از حالت پیک درآمده و به سمت پایین رفته‌اند.

وی افزود: تقریبا از اوایل مرداد تغییر محسوسی شروع شده و تا الان که ۱۹ مرداد هستیم شاهد این تغییر و تحولات هستیم و ان‌شاالله تا پایان مرداد شاهد روزهای بهتری خواهیم بود.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: زمانی مراعات مردم ۷۷ درصد بوده است و در سایه آن ۷۷ درصد فوتی‌ها از سه رقمی به دو رقمی رسید. خب از آن مراعات ۷۷ درصدی به یک باره ۱۷ درصدی شد و وقتی مردم سهل گرفتند و فکر کردند دوران بیماری تمام شده دو مرتبه دچار یک موج شدیم. البته این موج در بسیاری از کشورها نیز رخ داد.

روحانی گفت:‌ حداقل باید در نظر بگیریم که این اوضاع را ۶ ماه دیگر نیز داریم، البته شاید بیشتر هم طول بکشد اما حداقل باید این مدت را در نظر بگیریم تا روزی که واکسنی به دست ما برسد، موثر باشد، به اندازه کافی در اختیار ما قرا بگیرد و ما هم توزیع کنیم.

به گزارش تسنیم، رئیس‌جمهور با بیان اینکه نمی‌توانیم فعالیت‌های آمورشی و اقتصادی را به صورت کامل تعطیل کینم و نه می‌توانیم بگوییم باید مثل سابق باشد گفت:‌ باید در این جهت مسیر اعتدالی داشته باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید