رندر فاش‌شده، ضدآب‌بودن گلکسی A52 سامسونگ را تأیید می‌کند

  • آرشیو
  • جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۹ ۱۵:۳۴
    کد خبر :788565

رندری که ایوان بلس از گلکسی A52 فاش کرده است نشان می‌دهد این گوشی میان‌رده دربرابر نفوذ آب از خود مقاومت نشان می‌دهد؛ اتفاقی که در چهار سال اخیر برای میان‌رده‌های سامسونگ رخ نداده است.

مدتی است که شایعه‌های مربوط به گوشی میان‌رده‌ی جدید سامسونگ با نام گلکسی ای 52 فایوجی (Samsung Galaxy A52 5G) شنیده می‌شوند و نگاهی به دو ماه اخیر نشان می‌دهد به‌طور میانگین در هر هفته خبر جدیدی با محوریت این گوشی شنیده‌ایم.

براساس گزارش خبرگزاری GSMArena، یکی از شایعه‌ها ادعا می‌کرد گلکسی A52 سامسونگ ضدآب است و روز گذشته یکی از افشاگران صنعت موبایل با نام ایوان بلس رندری از گلکسی A52 فاش کرد که ضدآب‌بودن دستگاه را تأیید می‌کند. این رندر ظاهرا رندر فاش‌شده‌ی رسمی است.

بدین ترتیب گلکسی A52 قرار است نخستین گوشی میان‌رده‌ی سامسونگ از سال ۲۰۱۷ تاکنون باشد که از گواهی رسمی برای مقاومت دربرابر نفوذ آب بهره می‌گیرد. در چهار سال گذشته تقریبا ۵۰ گوشی جدید در قالب خانواده‌ی گلکسی A به بازار عرضه شده‌اند، اما هیچ‌یک از آن‌ها گواهی IP نداشتند.

به گزارش زومیت، پوستر فاش‌شده گلکسی A52 باری دیگر تأکید می‌کند این گوشی در پنل پشتی میزبان دوربین چهارگانه است. برآمدگی پنل پشتی به گوشی‌های جدید سامسونگ شباهت دارد و در پنل جلویی شاهد استفاده از صفحه‌نمایشی با حفره‌ای دایره‌ای‌شکل هستیم. انتظار می‌رود سامسونگ حسگر اثر انگشت را در زیر صفحه‌نمایش تخت AMOLED گوشی گلکسی A52 قرار داده باشد. براساس شایعه‌های دیگر، گوشی موردبحث شرکت کره‌ای از پردازنده‌ی اسنپدراگون 750G و باتری ۴٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ ۱۵ وات استفاده می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید